Studia na kierunku psychologia na Dolnośląskiej Szkole Wyższej we Wrocławiu możesz studiować na studiach jednolitych magisterskich i trwają wtedy 10 semestrów oraz na studiach II stopnia (trwają wówczas 4 semestry).
Specjalności magisterskie:
Child, adolescent and family psychology,
Psychologia kliniczna,
Psychologia społeczno-wychowawcza,
Psychologia zarządzania w organizacji,
Psychologia zarządzania zmianą,
Social psychology.
Specjalności na studiach jednolitych magisterskich:
Psychologia kliniczna i zdrowia,
Psychologia sądowa,
Psychologia zarządzania i biznesu.
Studia w trybie jednolitym magisterskim są płatne.
Jak wyglądają studia psychologiczne na DSW we Wrocławiu?
Studia na kierunku psychologia na Dolnośląskiej Szkole Wyższej we Wrocławiu prowadzone są przez ekspertów m.in. z dziedziny psychologii społecznej, klinicznej, sądowej oraz zarządzania i biznesu. Pozwala to na możliwości pracy z ekspertami, zdobytą wiedzę można wykorzystać w praktyce już w trakcie studiów.
Dzięki temu masz możliwość zdobycia wiedzy i umiejętności na temat badania procesów i mechanizmów rządzących zjawiskami psychicznymi i zachowaniami człowieka. Poznajesz wpływ zjawisk psychicznych na interakcje międzyludzkie oraz interakcję z otoczeniem.
Stojąć przed swoim przyszłym zawodem już w trakcie studiów rozwiniesz umiejętność: słuchania i obserwowania otoczenia, analizowania procesów zachodzących w relacjach międzyludzkich, okazywania empatii oraz nawiązywania kontaktów z innymi, a także diagnozowania problemów i trudności w indywidualnym i społecznym funkcjonowaniu współczesnego człowieka.
Dyplom psychologii po DSW jest uznawany w innych krajach Unii Europejskiej.
Praca po psychologii
Jako absolwent psychologii na Dolnośląskiej Szkole Wyższej we Wrocławiu znajdziesz pracę w:
poradniach specjalistycznych (młodzieżowych, rodzinnych i małżeńskich),
gabinetach, ośrodkach i pracowniach psychologicznych,
instytucjach zajmujących się profilaktyką zdrowotną i społeczną,
wymiarze sprawiedliwości,
placówkach opiekuńczych, wychowawczych i resocjalizacyjnych,
biznesie, czyli m. in. agencjach reklamowych, działach marketingu i PR, działach HR/personalnych, w agencjach headhunterskich i konsultingowych.