Zarządzanie sprzedażą, jak inne obszary prowadzenia działalności biznesowej, opiera się na konkretnych metodach, działaniach i narzędziach. Wyzwaniem jest identyfikacja i umiejętność wykorzystania tych metod, działań i narzędzi w konkretnej sytuacji rynkowej. Dla przykładu - strategia nastawiona na dynamiczny wzrost ilości klientów na danym rynku będzie składała się z innych elementów, niż ta nastawiona na maksymalizację zysku na pojedynczym kliencie.
Adresaci studiów:
Studia adresowane są w szczególności do:
absolwenci studiów wyższych (przede wszystkim kierunków: zarządzanie, ekonomia, prawo);
pracownicy działów sprzedaży;
menedżerowie sprzedaży różnych szczebli;
właściciele małych i średnich przedsiębiorstw;
wszystkie osoby zainteresowane zwiększeniem kompetencji w zarządzaniu sprzedażą.
Program studiów:
wstęp do zarządzania sprzedażą;
audyt procesu sprzedaży;
strategiczna i operacyjna organizacja procesu sprzedaży;
marketing i komunikacja z rynkiem;
proces sprzedaży
technologia wspierająca sprzedaż i zarządzanie;
wdrażanie zmian;
seminarium i praca dyplomowa.
Rekrutacja:
Kandydaci zobligowani są do dostarczenia kompletu następujących dokumentów:
wypełnionego formularza zgłoszeniowego,
CV,
dowodu wpłaty wpisowego w wysokości 400 zł zaliczanego na poczet czesnego (na podstawie umowy o odpłatności za studia),
skanu/ksero dyplomu ukończenia szkoły wyższej oraz skan/ksero dowodu osobistego.
Studia trwają dwa semestry. Zajęcia odbywają się w trybie sobotnio-niedzielnym, dwa razy w miesiącu. Uczelnia zastrzega sobie prawo do niewielkich zmian w programie lub organizacji zjazdów. Uruchomienie kierunku jest uzależnione od liczby kandydatów. Harmonogram studiów przygotowany zostanie po zakończeniu procesu rekrutacji.