Site logo

Zarządzanie mediami

Celem tych studiów jest wprowadzenie w zagadnienia związane z funkcjonowaniem mediów i ich rolą we współczesnym społeczeństwie, dostarczenie praktycznych umiejętności wykorzystywania środków komunikowania społecznego oraz kształtowanie analitycznej postawy wobec przekazów medialnych. Zarządzanie mediami dostarcza studentowi niezbędnej wiedzy i umiejętności do pracy na stanowisku menedżera w sektorze medialnym.

Najczęściej wykładane przedmioty:

zarządzanie mediami w odniesieniu do organizacji komercyjnych (gospodarczych), instytucji publicznych oraz organizacji non-profit, organizacja i zarządzanie mediami (w tym agencjami reklamowymi, portalami internetowymi, operatorami nowych mediów), elementy ekonomii, finansowanie mediów, zagadnienia prawne, struktura rynku, public relations, produkcja medialna, przemysł audiowizualny.

Po studiach:

Absolwent najczęściej pracują jako:

– specjaliści pomocniczo-twórczy w kinematografii i telewizji

– menedżerowie w domach mediowych, agencjach reklamowych, strukturach samorządowych, administracji publicznej oraz instytucjach artystycznych.

Koniec artykułu. Może sprawdzisz inne treści?

Zawód: Pracownik socjalny

Chcesz w życiu robić coś pożytecznego, jesteś otwartą, śmiałą, energiczną osobą, która lubi nowe sytuacje, szanuje cudzą godność, ma dobre podejście do ludzi i nie

Czytaj więcej »

Po AGH praca niemal pewna

Ponad 85 proc. absolwentów Akademii Górniczo-Hutniczej ma pracę, w tym 80 proc. w zawodzie zdobytym na uczelni. Akademia pochwaliła się wczoraj drugimi już badaniami losów

Czytaj więcej »

Końcówka zapisów do konkursu!

Pozostały tylko 4 dni do zamknięcia listy zgłoszeń do największego konkursu technologicznego dla studentów Imagine Cup. To ostatnia szansa, aby zarejestrować swój projekt! A tymczasem

Czytaj więcej »
Portal Studia.pl wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia Ci pełnego dostępu do jego funkcjonalności i gromadzeniu danych analitycznych. View more
Akceptuję