Site logo

Studia marketingowe

W gospodarce rynkowej jednym z podstawowych warunków sukcesu w biznesie jest zorientowanie na klienta i użytkownika produktów oraz umiejętność sprawnego planowania i organizowania zadań przedsiębiorstwa.

Do realizacji ekonomicznych celów przedsiębiorstwa potrzebna jest specjalistyczna wiedza o mechanizmach rządzących zachowaniem rynku i klientów, dostosowanie strategii firmy do zmieniającego się otoczenia oraz przełożenia tej strategii na działanie przedsiębiorstwa. Marketing i Zarządzanie to nauki ekonomiczne dostarczające praktycznej wiedzy na temat efektywnego prowadzenia biznesu.

Chcesz podyskutować na temat studiów na kierunkach z zakresu Zarządzania i marketingu? Masz pytania lub wątpliwości związane z tymi dziedzinami wiedzy? Zapraszamy na nasze forum dyskusyjne, na którym znajdziesz wiele użytecznych informacji!

Ukończenie studiów I lub II stopnia na kierunkach związanych z marketingiem i zarządzaniem jest jedynie wstępem do przyszłej kariery zawodowej. Liczą się tutaj, obok doświadczenia zawodowego, nasze umiejętności specjalistyczne (np. z zakresu zarządzania projektami) oraz znajomość najnowszych technologii, które możemy wykorzystać na gruncie biznesowym. 

Koniec artykułu. Może sprawdzisz inne treści?

Zawód: Specjalista ds. marketingu

Specjalista ds. marketingu to wszechstronnie uzdolniona osoba, której głównym zadaniem jest sprawienie, żeby produkty lub usługi danego przedsiębiorstwa były bardziej rozpoznawalne, chętniej kupowane i wysoko

Czytaj więcej »

Zawód: Specjalista ds. sprzedaży

Aktywna sprzedaż produktów lub usług, znajdujących się w ofercie handlowej danej firmy, to główne zadanie każdego specjalisty ds. sprzedaży. Jego działania ukierunkowane są zarówno na

Czytaj więcej »
Portal Studia.pl wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia Ci pełnego dostępu do jego funkcjonalności i gromadzeniu danych analitycznych. View more
Akceptuję