Site logo

Kategoria: Marketing i public relations (PR)

lis 10
Zawód: copywriter internetowy

Co to jest zawód copywriter internetowy  – co musisz wiedzieć. Na czym polega ta praca w branży content manager? Jakie trzeba mieć predyspozycje i przygotowanie? Jak wygląda kariera? Ile się zarabia? Kim jest copywriter internetowy? Czym się zajmuje? Zawód copywritera internetowego jest związany z tworzeniem tekstów reklamowych i promocyjnych dla potrzeb działalności online. Copywriterzy internetowi […]

lis 10
Zawód: e-marketer (specjalista ds marketingu internetowego – digital marketing)

Co to jest zawód e-marketer – co musisz wiedzieć. Na czym polega praca w branży e-marketer? Jak zdobyć kwalifikacje i uprawnienia do wykonywania tej profesji w Polsce? Jakie studia trzeba skończyć? Jakie trzeba mieć predyspozycje i przygotowanie? Jak wygląda kariera? Ile się zarabia? Czym jest stanowisko specjalisty e-marketingu?  E-marketer to osoba zajmująca się promocją produktów […]

lis 10
Zawód: content manager

Co to jest zawód content manager – co musisz wiedzieć. Na czym polega praca w branży content manager? Jak zdobyć kwalifikacje i uprawnienia do wykonywania tej profesji w Polsce? Jakie studia trzeba skończyć? Jakie trzeba mieć predyspozycje i przygotowanie? Jak wygląda kariera? Ile się zarabia? Czym się zajmuje content manager?  Zawód content manager polega na […]

lis 10
Zawód: social media ninja (specjalista ds. social media)

Co to jest zawód social media ninja – co musisz wiedzieć. Na czym polega praca w branży social media ninja? Jak zdobyć kwalifikacje i uprawnienia do wykonywania tej profesji w Polsce? Jakie studia trzeba skończyć? Jakie trzeba mieć predyspozycje i przygotowanie? Jak wygląda kariera? Ile się zarabia? Czym jest zawód social media ninja?  Zawód social […]

cze 29
Marketing okiem Joanny Grauman-Wtulich | Opinia studentki „Uczelni Chodkowskiej” w Warszawie

Co daje biznesowa „podyplomówka” z marketingu? Czym kierować się przy wyborze takiego programu podyplomowego? O swojej pracy i marketingowych studiach podyplomowych na „Uczelni Chodkowskiej” w Warszawie opowiada Joanna Grauman-Wtulich. Joanna Grauman-Wtulich jest Wiceprezesem Akademii Prawa Pracy i Rachunkowości CEDOZ, warszawskiej firmy szkoleniowej. CEDOZ zajmuje się kształceniem, oświatą niepubliczną – tzn. edukacją osób dorosłych na poziomie […]

cze 15
Studia medialno-dziennikarskie okiem Gabrieli Jaśkiewicz | Opinia studentki UAM w Kaliszu

Popularyzowała krwiodawstwo w ramach praktyk studenckich w Internecie i “na żywo”. Lubi zajmować się promocją audiowizualną, przede wszystkim formatami wideo. Amatorskie filmy kręciła jeszcze w szkole podstawowej.  O kierunku kształcącym na UAM w Kaliszu przyszłych dziennikarzy, rzeczników prasowych i marketingowców opowiada Gabriela Jaśkiewicz, studiująca tam jednocześnie reklamę i kreowanie marki oraz dziennikarstwo i kreowanie wizerunku. […]

mar 10
Kierunek grafika reklamowa i multimedia w pytaniach i odpowiedziach

Myślisz o studiach w zakresie grafiki reklamowej i multimediów, ale zastanawiasz się, czy warto je wybrać, co można po nich robić, jak wygląda tok studiowania, jakie uczelnie je prowadzą? I najważniejsze: czy tak naprawdę to studia dla Ciebie, czy masz odpowiednie predyspozycje? Ten tekst odpowie na najważniejsze pytania o kierunku grafika reklamowa i multimedia. O […]

mar 10
Kierunek marketing i public relations (pr) w pytaniach i odpowiedziach

Myślisz o studiach w zakresie marketingu i PR, ale zastanawiasz się, czy warto je wybrać, co można po nich robić, jak wygląda tok studiowania, jakie uczelnie je prowadzą? I najważniejsze: czy tak naprawdę to studia dla Ciebie, czy masz odpowiednie predyspozycje? Ten tekst odpowie na najważniejsze pytania o kierunku marketing i public relations (pr). O […]

sie 07
Studia marketingowe

W gospodarce rynkowej jednym z podstawowych warunków sukcesu w biznesie jest zorientowanie na klienta i użytkownika produktów oraz umiejętność sprawnego planowania i organizowania zadań przedsiębiorstwa. Do realizacji ekonomicznych celów przedsiębiorstwa potrzebna jest specjalistyczna wiedza o mechanizmach rządzących zachowaniem rynku i klientów, dostosowanie strategii firmy do zmieniającego się otoczenia oraz przełożenia tej strategii na działanie przedsiębiorstwa. […]

sty 17
Zawód: Specjalista ds. Social Media

Gdy mówisz swoim znajomym, że cały dzień spędzasz na facebooku lub instagramie i jednocześnie na tym zarabiasz, to oznacza, że jesteś Specjalistą ds. mediów społecznościowych. Nie myśl jednak, że obowiązki zawodowe ograniczać się będą wyłącznie do wrzucania “piąteczków, koteczków i innych bzdetków”, to już bowiem nie wystarczy! Obszerna wiedza z zakresu marketingu, odrobina psychologii społecznej, […]

sty 04
Marketing: studia i praca

Sukcesem organizacji jest zaspokojenie potrzeb klienta oraz osiągnięcie zysków niezbędnych do jej funkcjonowania i rozwoju. O tym jak to najlepiej pogodzić, uczą się studenci marketingu. Studia te kształtują umiejętności praktycznego działania i strategicznego myślenia o funkcjonowaniu organizacji w kategoriach klientów, rynków i konkurentów. Czego nauczysz się na studiach? Wbrew powszechnemu mniemaniu, trudno znaleźć w ofercie […]

cze 07
Zawód: Przedstawiciel handlowy

Rozmowa z drugim człowiekiem to dla Ciebie ciekawe przeżycie, a nie powód do stresu? Jesteś osobą przebojową i otwartą na nowe wyzwania? Masz wiedzę w konkretnej dziedzinie i wiesz, jak ją odpowiednio wykorzystać, by osiągnąć wyznaczony cel? Oznacza to, że będziesz świetnym przedstawicielem handlowym… Kim jest i czym zajmuje się przedstawiciel handlowy? Spora część społeczeństwa […]

Portal Studia.pl wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia Ci pełnego dostępu do jego funkcjonalności i gromadzeniu danych analitycznych. View more
Akceptuję