„Jestem dyrektorem artystycznym” – brzmi naprawdę dumnie, prawda? Znajomi na pewno nie raz i nie dwa będą Wam zazdrościć tak ładnie brzmiącego stanowiska. Czym jednak art director zajmuje się w swojej codziennej pracy? Z jakimi problemami musi się mierzyć i co najważniejsze: jak nim w ogóle zostać? Sprawdziliśmy… Kim jest dyrektor artystyczny? Wbrew pozorom dyrektor […]
Czy wiesz, kto stoi za sloganami “I’m lovin’ it”, “Just do it”, “Coraz bliżej Święta”? Zachwycasz się ich chwytliwością i prostotą jednocześnie? Dobre hasło potrafi przyczynić się do ogromnego sukcesu marki, produktu czy jakiejkolwiek idei. A za tymi sukcesami stoją właśnie m.in. copywriterzy. Ich praca wbrew pozorom nie polega tylko na wpadaniu raz na jakiś […]
Aktywna sprzedaż produktów lub usług, znajdujących się w ofercie handlowej danej firmy, to główne zadanie każdego specjalisty ds. sprzedaży. Jego działania ukierunkowane są zarówno na klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Jak nim jednak zostać, gdzie się kształcić i ile można na tym zarobić? Wykształcenie Specjalista ds. sprzedaży powinien posiadać minimum wykształcenie średnie o profilu ekonomicznym, […]
Wyobraź sobie, że w mediach pojawiła się informacja, że działania firmy X doprowadziły do sytuacji Y. Zwołana zostaje konferencja prasowa, na której ktoś będzie musiał zgromadzonym licznie dziennikarzom wszystko wyjaśnić i jednocześnie doprowadzić do neutralizacji wszelkich problemów. To właśnie rola, w którą musi wcielić się rzecznik prasowy. Jak nim jednak zostać i co trzeba umieć? […]
Account manager ( na terenie Polski zwany także „opiekunem klienta”) to człowiek z pierwszej linii firmowego frontu, który każdego dnia naraża swoje życie i zdrowie w imię wyższych celów i dobra wspólnego. Idealny Account Manager to połączenie zawodowego żołnierza, psychoterapeuty, czarodzieja Gandalfa i kota ze Shreka. Jeśli Twoje nerwy są trwalsze od polskich dróg i […]
Specjalista ds. Public Relations, zwany także największym przyjacielem dziennikarza, odpowiada za całościowe planowanie i realizowanie strategii komunikowania się firmy z otoczeniem wewnętrznym i zewnętrznym. Stosując wielkie uproszczenie możemy zatem dojść do wniosku, że to dzięki niemu postrzeganie firmy na rynku jest pozytywne lub negatywne. Czy warto zostać Specjalistą ds. PR? Co trzeba umieć, żeby sprawdzić […]
Specjalista ds. marketingu to wszechstronnie uzdolniona osoba, której głównym zadaniem jest sprawienie, żeby produkty lub usługi danego przedsiębiorstwa były bardziej rozpoznawalne, chętniej kupowane i wysoko cenione przez grupę docelową. Magia? Po części tak, ale nie trzeba być wcale Sarumanem, żeby radzić sobie na marketingowym polu bitwy – wystarczy odpowiednia wiedza merytoryczna, kreatywność i przebojowość, żeby […]
Studia na kierunku sztuka mediów przeznaczone są w głównej mierze dla osób, które posiadają talent w jednej z dziedzin sztuki, takich jak malarstwo, fotografia, film czy rysunek. Studia te dodatkowo pozwalają spojrzeć na swoje umiejętności z nowej perspektywy – jak na tworzywo, które można dowolnie kształtować przy użyciu mediów elektronicznych. Jak wygląda program studiów na […]
Cechą nieodłączną współczesnych przedsiębiorstw, instytucji i organizacji jest świadome kreowanie swojego wizerunku w interakcjach ze środowiskiem partnerów i odbiorców. Zdolność łączenia bogatej teorii z konstruktywną praktyką wywiera wpływ na efektywne stymulowanie poziomu konkurencyjności na rynku gospodarczym i w społeczeństwie. Ponadto, umiejętne wykorzystanie potencjału, jaki posiadają wolne media, zwane również “czwartą władzą”, jest jednym z głównych […]
Celem tych studiów jest wprowadzenie w zagadnienia związane z funkcjonowaniem mediów i ich rolą we współczesnym społeczeństwie, dostarczenie praktycznych umiejętności wykorzystywania środków komunikowania społecznego oraz kształtowanie analitycznej postawy wobec przekazów medialnych. Zarządzanie mediami dostarcza studentowi niezbędnej wiedzy i umiejętności do pracy na stanowisku menedżera w sektorze medialnym. Najczęściej wykładane przedmioty: zarządzanie mediami w odniesieniu do […]
Studia o profilu marketing polityczny to zestaw wiedzy niezbędnej do sprawnego zarządzania w sektorze instytucji politycznych i struktur bezpieczeństwa państwa. Specjalistyczna wiedza z zakresu marketingu i funkcjonowania struktur publicznych zapewnia nie tylko możliwość aktywnego uczestnictwa w życiu polityczny i społecznym, ale również umiejętność analizowania problemów bieżących i prognozowania przyszłych tendencji. Pozyskane zdolności i metody komunikacyjne […]