Zarządzanie mediami

Celem tych studiów jest wprowadzenie w zagadnienia związane z funkcjonowaniem mediów i ich rolą we współczesnym społeczeństwie, dostarczenie praktycznych umiejętności wykorzystywania środków komunikowania społecznego oraz kształtowanie analitycznej postawy wobec przekazów medialnych. Zarządzanie mediami dostarcza studentowi niezbędnej wiedzy i umiejętności do pracy na stanowisku menedżera w sektorze medialnym.

Najczęściej wykładane przedmioty:

zarządzanie mediami w odniesieniu do organizacji komercyjnych (gospodarczych), instytucji publicznych oraz organizacji non-profit, organizacja i zarządzanie mediami (w tym agencjami reklamowymi, portalami internetowymi, operatorami nowych mediów), elementy ekonomii, finansowanie mediów, zagadnienia prawne, struktura rynku, public relations, produkcja medialna, przemysł audiowizualny.

Po studiach:

Absolwent najczęściej pracują jako:

– specjaliści pomocniczo-twórczy w kinematografii i telewizji

– menedżerowie w domach mediowych, agencjach reklamowych, strukturach samorządowych, administracji publicznej oraz instytucjach artystycznych.

Koniec artykułu. Może sprawdzisz inne treści?

Sprawdź inne artykuły, które mogą Cię zainteresować

Portal Studia.pl wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia Ci pełnego dostępu do jego funkcjonalności i gromadzeniu danych analitycznych. View more
Akceptuję