Site logo

Zarządzanie mediami

Celem tych studiów jest wprowadzenie w zagadnienia związane z funkcjonowaniem mediów i ich rolą we współczesnym społeczeństwie, dostarczenie praktycznych umiejętności wykorzystywania środków komunikowania społecznego oraz kształtowanie analitycznej postawy wobec przekazów medialnych. Zarządzanie mediami dostarcza studentowi niezbędnej wiedzy i umiejętności do pracy na stanowisku menedżera w sektorze medialnym.

Najczęściej wykładane przedmioty:

zarządzanie mediami w odniesieniu do organizacji komercyjnych (gospodarczych), instytucji publicznych oraz organizacji non-profit, organizacja i zarządzanie mediami (w tym agencjami reklamowymi, portalami internetowymi, operatorami nowych mediów), elementy ekonomii, finansowanie mediów, zagadnienia prawne, struktura rynku, public relations, produkcja medialna, przemysł audiowizualny.

Po studiach:

Absolwent najczęściej pracują jako:

– specjaliści pomocniczo-twórczy w kinematografii i telewizji

– menedżerowie w domach mediowych, agencjach reklamowych, strukturach samorządowych, administracji publicznej oraz instytucjach artystycznych.

Koniec artykułu. Może sprawdzisz inne treści?

Sprawdź inne artykuły, które mogą Cię zainteresować

Kim jest Iberysta?

Co łączy Monikę Richardson, Ryszarda Schnepfa (ambasadora RP w Madrycie) i Carlosa Marrodana Casasa (tłumacza m.in. bestsellera „Cień wiatru”)? Wszyscy są iberystami i będą gośćmi

Czytaj więcej »
Portal Studia.pl wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia Ci pełnego dostępu do jego funkcjonalności i gromadzeniu danych analitycznych. View more
Akceptuję