Site logo

Kategoria: Marketing i PR

lis 10
Zawód: copywriter internetowy

Co to jest zawód copywriter internetowy  – co musisz wiedzieć. Na czym polega ta praca w branży content manager? Jakie trzeba mieć predyspozycje i przygotowanie? Jak wygląda kariera? Ile się zarabia? Kim jest copywriter internetowy? Czym się zajmuje? Zawód copywritera internetowego jest związany z tworzeniem tekstów reklamowych i promocyjnych dla potrzeb działalności online. Copywriterzy internetowi […]

lis 10
Zawód: e-marketer (specjalista ds marketingu internetowego – digital marketing)

Co to jest zawód e-marketer – co musisz wiedzieć. Na czym polega praca w branży e-marketer? Jak zdobyć kwalifikacje i uprawnienia do wykonywania tej profesji w Polsce? Jakie studia trzeba skończyć? Jakie trzeba mieć predyspozycje i przygotowanie? Jak wygląda kariera? Ile się zarabia? Czym jest stanowisko specjalisty e-marketingu?  E-marketer to osoba zajmująca się promocją produktów […]

lis 10
Zawód: content manager

Co to jest zawód content manager – co musisz wiedzieć. Na czym polega praca w branży content manager? Jak zdobyć kwalifikacje i uprawnienia do wykonywania tej profesji w Polsce? Jakie studia trzeba skończyć? Jakie trzeba mieć predyspozycje i przygotowanie? Jak wygląda kariera? Ile się zarabia? Czym się zajmuje content manager?  Zawód content manager polega na […]

mar 23
Copywriter internetowy – content writer| Zawód z pasją

Na czym polega praca e-copywritera? Kim jest content writer? Czy do wykonywania zawodu wystarczy mieć “lekkie pióro”? Jak zostać autorem treści promocyjnych? Czy studia polonistyczne dają odpowiednie kompetencje do tworzenia tekstów reklamowych? O swoich doświadczeniach zawodowych opowiada Ada Manikowska, copywriterka-freelancerka,  absolwentka studiów marketingowo-medialnych na filologii polskiej w kaliskiej filii UAM. Jak wygląda praca w e-copywritingu? […]

paź 21
Pracownik instytucji kultury | Zawód z pasją

Jak pracuje się “w kulturze”? Czym zajmuje się pracownik kultury? Jak wygląda w praktyce organizacja koncertów i wydarzeń literackich? Jak zostać pracownikiem kultury? O swojej pracy opowiada Mieszko Strzelczyk, Instruktor w Klubie Muzyki i Literatury we Wrocławiu, absolwent studiów związanych z kulturą w kaliskiej filii UAM. Jak wygląda praca w centrum kultury? Co to jest […]

sty 17
Zawód: Specjalista ds. Social Media

Gdy mówisz swoim znajomym, że cały dzień spędzasz na facebooku lub instagramie i jednocześnie na tym zarabiasz, to oznacza, że jesteś Specjalistą ds. mediów społecznościowych. Nie myśl jednak, że obowiązki zawodowe ograniczać się będą wyłącznie do wrzucania “piąteczków, koteczków i innych bzdetków”, to już bowiem nie wystarczy! Obszerna wiedza z zakresu marketingu, odrobina psychologii społecznej, […]

cze 07
Zawód: Przedstawiciel handlowy

Rozmowa z drugim człowiekiem to dla Ciebie ciekawe przeżycie, a nie powód do stresu? Jesteś osobą przebojową i otwartą na nowe wyzwania? Masz wiedzę w konkretnej dziedzinie i wiesz, jak ją odpowiednio wykorzystać, by osiągnąć wyznaczony cel? Oznacza to, że będziesz świetnym przedstawicielem handlowym… Kim jest i czym zajmuje się przedstawiciel handlowy? Spora część społeczeństwa […]

maj 07
Zawód: Copywriter

Czy wiesz, kto stoi za sloganami “I’m lovin’ it”, “Just do it”, “Coraz bliżej Święta”? Zachwycasz się ich chwytliwością i prostotą jednocześnie? Dobre hasło potrafi przyczynić się do ogromnego sukcesu marki, produktu czy jakiejkolwiek idei. A za tymi sukcesami stoją właśnie m.in. copywriterzy. Ich praca wbrew pozorom nie polega tylko na wpadaniu raz na jakiś […]

kwi 17
Zawód: Rzecznik prasowy

Wyobraź sobie, że w mediach pojawiła się informacja, że działania firmy X doprowadziły do sytuacji Y. Zwołana zostaje konferencja prasowa, na której ktoś będzie musiał zgromadzonym licznie dziennikarzom wszystko wyjaśnić i jednocześnie doprowadzić do neutralizacji wszelkich problemów. To właśnie rola, w którą musi wcielić się rzecznik prasowy. Jak nim jednak zostać i co trzeba umieć? […]

kwi 09
Zawód Specjalista ds. Public Relations

Specjalista ds. Public Relations, zwany także największym przyjacielem dziennikarza, odpowiada za całościowe planowanie i realizowanie strategii komunikowania się firmy z otoczeniem wewnętrznym i zewnętrznym. Stosując wielkie uproszczenie możemy zatem dojść do wniosku, że to dzięki niemu postrzeganie firmy na rynku jest pozytywne lub negatywne. Czy warto zostać Specjalistą ds. PR? Co trzeba umieć, żeby sprawdzić […]

kwi 02
Zawód: Specjalista ds. marketingu

Specjalista ds. marketingu to wszechstronnie uzdolniona osoba, której głównym zadaniem jest sprawienie, żeby produkty lub usługi danego przedsiębiorstwa były bardziej rozpoznawalne, chętniej kupowane i wysoko cenione przez grupę docelową. Magia? Po części tak, ale nie trzeba być wcale Sarumanem, żeby radzić sobie na marketingowym polu bitwy – wystarczy odpowiednia wiedza merytoryczna, kreatywność i przebojowość, żeby […]

Portal Studia.pl wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia Ci pełnego dostępu do jego funkcjonalności i gromadzeniu danych analitycznych. View more
Akceptuję