Co to jest zawód copywriter internetowy – co musisz wiedzieć. Na czym polega ta praca w branży content manager? Jakie trzeba mieć predyspozycje i przygotowanie? Jak wygląda kariera? Ile się zarabia? Kim jest copywriter internetowy? Czym się zajmuje? Zawód copywritera internetowego jest związany z tworzeniem tekstów reklamowych i promocyjnych dla potrzeb działalności online. Copywriterzy internetowi […]
Co to jest zawód e-marketer – co musisz wiedzieć. Na czym polega praca w branży e-marketer? Jak zdobyć kwalifikacje i uprawnienia do wykonywania tej profesji w Polsce? Jakie studia trzeba skończyć? Jakie trzeba mieć predyspozycje i przygotowanie? Jak wygląda kariera? Ile się zarabia? Czym jest stanowisko specjalisty e-marketingu? E-marketer to osoba zajmująca się promocją produktów […]
Co to jest zawód content manager – co musisz wiedzieć. Na czym polega praca w branży content manager? Jak zdobyć kwalifikacje i uprawnienia do wykonywania tej profesji w Polsce? Jakie studia trzeba skończyć? Jakie trzeba mieć predyspozycje i przygotowanie? Jak wygląda kariera? Ile się zarabia? Czym się zajmuje content manager? Zawód content manager polega na […]
Na czym polega praca architekta ds. cyberbezpieczeństwa? Z jakimi zagrożeniami walczy? Jak w praktyce wygląda walka z hackerami? Czy studia informatyczne dają odpowiednie kompetencje do pracy w IT security? O swoich doświadczeniach zawodowych opowiada dyrektor Robert Kośla, jeden z najważniejszych w Polsce specjalistów ds. cyberbezpieczeństwa narodowego, absolwent Wydziału Cybernetyki WAT w Warszawie. Co robi […]
Na czym polega praca e-copywritera? Kim jest content writer? Czy do wykonywania zawodu wystarczy mieć “lekkie pióro”? Jak zostać autorem treści promocyjnych? Czy studia polonistyczne dają odpowiednie kompetencje do tworzenia tekstów reklamowych? O swoich doświadczeniach zawodowych opowiada Ada Manikowska, copywriterka-freelancerka, absolwentka studiów marketingowo-medialnych na filologii polskiej w kaliskiej filii UAM. Jak wygląda praca w e-copywritingu? […]
„Jestem dyrektorem artystycznym” – brzmi naprawdę dumnie, prawda? Znajomi na pewno nie raz i nie dwa będą Wam zazdrościć tak ładnie brzmiącego stanowiska. Czym jednak art director zajmuje się w swojej codziennej pracy? Z jakimi problemami musi się mierzyć i co najważniejsze: jak nim w ogóle zostać? Sprawdziliśmy… Kim jest dyrektor artystyczny? Wbrew pozorom dyrektor […]
Ich zdjęcia są na pierwszych stronach gazet, a niektórzy dorobili się statusu celebrytów. Blogerzy, żywy dowód na to, że ciekawym i systematycznym pisaniem da się dzisiaj w Polsce zarobić na życie. Bloger to ktoś, kto dąży do zbudowania grona odbiorców wokół swojej osoby lub marki (czyli nazwy bloga). W regularnych odstępach czasu tworzy treści na […]
Webmaster to specjalista, który na zlecenie klienta projektuje, planuje, koduje, rysuje i następnie aktualizuje oraz dokonuje setek tysięcy drobniejszych i większych poprawek. Brzmi zawile? Boisz się, że sobie nie poradzisz? Fakt, praca webmastera nie należy raczej do miłych, prostych i przyjemnych, ale jeśli lubisz tworzyć, jesteś kreatywny i odporny na kiepski gust klientów, to na […]