Myślałeś nad podjęciem studiów z zakresu zarządzania lub ekonomii? Obawiasz się jednak, że nie są one wystarczająco dostosowane do wymogów współczesnego rynku pracy i powszechnej informatyzacji środowiska biznesowego? W takim razie kierunek Przedsiębiorczość w Internecie jest dla Ciebie doskonałym rozwiązaniem, które pozwoli Tobie na zdobycie unikalnej i specjalistycznej wiedzy oraz cenionych przez pracodawców umiejętności. Program, który będziesz realizował w trakcie trzyletnich studiów I stopnia, jest dostosowany do wymogów pracodawców i rynku pracy.
W trakcie studiów:
Jeśli obawiasz się, że przyjdzie się Tobie mierzyć z przedmiotami, które nic nie wniosą do Twoich kluczowych kompetencji, to możesz być spokojny – na tym kierunku ich nie znajdziesz. Zdobędziesz natomiast rozległą wiedzę z zakresu:
- zastosowań sieci Internet i systemów informatycznych w realizacji procesów gospodarczych,
- technologii informacyjnych i komunikacyjnych,
- sposobów organizowania podmiotów gospodarczych, które funkcjonują w sektorze MSP.
Współczesny świat biznesu wymaga jednak biegłej znajomości języka obcego wraz ze słownictwem specjalistycznym. Studenci kierunku przedsiębiorczość w Internecie nie będą stanowić wyjątku – w programie znalazły się wykłady oraz ćwiczenia, w trakcie których będą oni doskonalić swój warsztat lingwistyczny.
Porównaj ofertę uczelni
Myślisz o studiach na kierunku przedsiębiorczość w internecie. Sprawdź ofertę uczelni
Perspektywy pracy absolwenta po kierunku przedsiębiorczość w internecie
Nowoczesna oraz specjalistyczna wiedza i umiejętności z zakresu wykorzystania systemów informatycznych na gruncie biznesowym, to podstawowe atuty absolwentów przedsiębiorczości w Internecie. Atuty, które są wysoko cenione na rynku pracy! Zatrudnienie można znaleźć w firmach, które funkcjonują w sektorze MŚP oraz dużych przedsiębiorstwach na stanowiskach związanych z projektowaniem, analizą i zarządzaniem technologiami informacyjnymi i narzędziami informatycznymi. Absolwenci mogą także obejmować stanowiska kierownicze w małych i średnich firmach.