Studia na kierunku zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwach i instytucjach publicznych na "Ignatianum" to studia managerskie II stopnia prowadzone w trybie stacjonarnym (dziennym) i niestacjonarnym (zaocznym). Studia są prowadzone w Instytucie Nauk o Polityce i Administracji na Wydziale Pedagogicznym Uniwersytetu Ignatianum.
Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwach i instytucjach publicznych - ścieżki studiowania:
e-biznes i nowoczesny marketing
strategiczne zarządzanie kapitałem ludzkim
Studia na tym kierunku na krakowskiej uczelni są bezpłatne w trybie dziennym, a płatne w trybie zaocznym.
Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwach i instytucjach publicznych na Ignatianum - co to za studia?
Kierunek pomyślany jest dla osób, które w przyszłości chcą pracować w administracji publicznej i w biznesie lub sektorze NGO. Program studiów skupia się na zdobywaniu wiedzy z zakresu zarządzania, zarówno w kontekście biznesu, prowadzenia własnej działalności gospodarczej jak i pracy w instytucjach publicznych oraz różne umiejętności związane z praktyką zarządzania. Umiejętności nabyte przez studentów zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwach i instytucjach publicznych będą miały charakter zarówno twardy, jak i miękki.
Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwach i instytucjach publicznych - przedmioty kierunkowe:
Nauki behawioralne w zarządzaniu
Polityczne uwarunkowania prowadzenia działalności gospodarczej
Współczesne problemy makroekonomiczne
Etyka w zarządzaniu i w pracy w instytucjach publicznych
Zarządzanie publiczne - wybrane problemy strategiczne
Strategiczne zarządzanie innowacjami w biznesie i w instytucjach publicznych
Przemysł 5.0 a zarządzanie i zarządzanie publiczne
Zrównoważony rozwój a globalne dobra publiczne
Prawo w zarządzaniu przedsiębiorstwem i w instytucjach publicznych
Gdzie można pracować po kierunku zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwach i instytucjach publicznych?
Absolwent tego kierunku na krakowskiej uczelni może znaleźć pracę:
w działach marketingowych i sprzedażowych w małych, średnich i dużych przedsiębiorstwach (produkcyjnych, handlowych usługowych) oraz w korporacjach międzynarodowych,
w organizacjach pozarządowych (np. fundacje, zrzeszenia), administracji rządowej i samorządowej oraz w organizacjach gospodarczych i społecznych,
w firmach doradczych i konsultingowych.
na stanowiskach kierowniczych, w zarządzaniu marketingiem, czy sprzedażą, z wykorzystaniem nowoczesnej wiedzy z zakresu E-biznesu i marketingu,
w komórkach analitycznych w pionach marketingowych, sprzedażowych i handlowych,
w mediach publicznych i niepublicznych,
w komórkach ds. relacji z mediami i zespołach eksperckich.