Studia z PR i marketingu politycznego na Uniwersytecie Ignatianum w Krakowie to licencjacka ścieżka kształcenia na kierunku nauki o polityce. To studia przygotowujące do pracy związanej z budową wizerunku oraz komunikacją osób i instytucji, w szczególności z sektora publicznego i życia społecznego, w tym partii politycznych, a także organizacji pozarządowych (NGO).
Studia te prowadzone są prowadzone bezpłatnie w trybie stacjonarnym przez Instytut Nauk o Polityce i Administracji krakowskiej uczelni.
PR i marketing polityczny na Ignatianum - co to za studia?
Podczas ścieżku studiowania public relations i marketing polityczny student Ignatianum zdobywa kompetencje z takich obszarów, jak:
strategia oraz narzędzia PR i marketingu politycznego,
zarządzanie marką i wizerunkiem organizacji, także w sytuacjach kryzysowych
lobbing,
organizowanie i prowadzenie kampanii wyborczych,
funkcjonowanie mediów tradycyjnych i społecznościowych,
komunikowanie społeczne i jego uwarunkowania,
instytucje i organizacje społeczeństwa obywatelskiego,
retoryka i wystąpienia publiczne.
Praca w PR i marketingu politycznym
Absolwent studiów z PR i marketingu politycznego może pracować przy działaniach z zakresu public relations i marketingu politycznego, lobbingu, organizowania i prowadzenia kampanii wyborczych. Kwalifikacje zawodowe umożliwiają mu pracę m.in. w: