Site logo

Rusza II edycja konkursu “Studenckie Gwiazdy Sprzedaży”

4 lutego br. rozpoczął się ogólnopolski konkurs „Studenckie Gwiazdy Sprzedaży”. Po raz drugi Nickel Technology Park Poznań (NTPP) organizując tę imprezę daje szanse studentom uczelni wyższych z całego kraju na zdobycie licznych nagród rzeczowych, a przede wszystkim na staże zawodowe w PZU, Grupie Eurocash, koncernie Philip Morris, Grupie BCC i spółce Grupon.
Aby się tak stało trzeba zapoznać się z regulaminem i wysłać formularz zgłoszeniowy, które dostępne są na stronie www.gwiazdysprzedazy.pl.To kolejna przepustka do kariery dla uzdolnionych i otwartych na nowe wyzwania młodych ludzi. Czekają atrakcyjne nagrody rzeczowe o łącznej wysokości 8 tys. zł oraz 5 staży w działach sprzedaży renomowanych polskich i międzynarodowych firm. Patronat nad konkursem NTPP podobnie jak w roku ubiegłym sprawują Uniwersytety Ekonomiczne w Poznaniu i Krakowie oraz organizatorzy konkursu dla profesjonalnych sprzedawców Polish National Sales Awards (PNSA).

Studenci, którzy marzą o karierze w sprzedaży, dzięki naszemu przedsięwzięciu otrzymują niepowtarzalną szansę na profesjonalną ocenę swojej wiedzy i umiejętności. – uważa dr Piotr Kwiatek, dyrektor ds. rozwoju NTPP i jednocześnie pomysłodawca konkursu – W tym roku do współpracy przy organizacji „Studenckich Gwiazdach Sprzedaży” pozyskaliśmy kolejne uznane w swoich branżach firmy. Osoby, które wezmą udział w naszym konkursie, będą rywalizowały o staże zawodowe w PZU, koncernie Philip Morris, spółkach Grupy Eurocash i Grupy BCC oraz spółce Groupon.

Podobnie jak w roku ubiegłym, tegoroczna edycja „Studenckich Gwiazd Sprzedaży” przebiegać będzie w dwóch etapach. Od 4 do 28 lutego br. należy poprzez stronę www.gwiazdysprzedazy.pl zarejestrować swój udział w konkursie oraz nadesłać na adres konkurs@gwiazdysprzedazy.pl rozwiązanie jednego z zamieszczonych tam zadań, tzw. case study. Do 14 marca br. komisja konkursowa, złożona z przedstawicieli organizatora oraz firm – partnerów konkursu, wybierze 32 finalistów. 27 marca br. w siedzibie NTPP powalczą oni o tytuł „Studenckiej Gwiazdy Sprzedaży” oraz przewidziane w regulaminie nagrody.

W finałowej rozgrywce uczestnicy zaprezentują swoją wiedzę i predyspozycje zawodowe najpierw indywidualnie, a następnie podczas warsztatów w ramach czteroosobowych zespołów. Członkowie komisji będą oceniali kandydatów przede wszystkim pod kątem posiadanych umiejętności strategiczno-analitycznych, zdolności interpersonalnych oraz umiejętności z zakresu technik sprzedaży i negocjacji, w tym przygotowania i prezentacji oferty sprzedażowej. Zwycięzcę oraz 4 laureatów konkursu, którym przyznane zostaną staże oraz nagrody rzeczowe, poznamy jeszcze tego samego dnia podczas uroczystej gali finałowej.

Jeśli chcemy jako studenci brać czynny udział w rynku pracy i stanowić o swoim zawodzie, to niestety musimy pomyśleć już teraz, jak wybić się ponad ogrom magistrów z dyplomem, którym często brakuje jednak umiejętności. – mówi Jakub Kośmider z Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, zwycięzca I edycji konkursu NTPP, obecnie pracownik Allegro Group – „Studenckie Gwiazdy Sprzedaży” to szansa, by zostać zauważonym przez headhunterów
z najlepszych firm.

Koniec artykułu. Może sprawdzisz inne treści?

Sprawdź inne artykuły, które mogą Cię zainteresować

Praktykować będzie łatwiej!

Przez trzy miesiące absolwenci szkół ponadgimnazjalnych będą mogli pracować na zasadach zupełnie innych niż reszta zatrudnionych. Ustawa o praktykach absolwenckich sankcjonuje dużą dowolność istniejącą dotychczas

Czytaj więcej »

Komu potrzebne jest stażowanie?

Staż obok praktyk to najczęściej wybierana forma zdobywania doświadczenia przez studentów. Puste CV nie wróży sukcesu podczas poszukiwaniu pracy, dlatego żacy jeszcze w czasie edukacji

Czytaj więcej »
Portal Studia.pl wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia Ci pełnego dostępu do jego funkcjonalności i gromadzeniu danych analitycznych. View more
Akceptuję