Gdynia, 4 lipca 2011 – W trakcie XVII konferencji Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom” zorganizowanej w Gdyni wspólnie z Akademią Marynarki Wojennej rozstrzygnięty został konkurs na najlepszy projekt lub działanie promujące naukę oraz uczelnie. Była to pierwsza edycja tego konkursu, noszącego nazwę „proMYK” co – w opinii organizatorów – powinno kojarzyć się zarówno z nazwą Stowarzyszenia, jak i z walorami promocyjnymi konkursu.
Zwycięzcą i zdobywcą proMYK-a w kategorii „Promocja Nauki” została Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej za projekt: CENTRUM PRASOWE SWPS.
O projekcie juror Piotr Czarnowski powiedział: „To bardzo praktyczne narzędzie informacyjne i komunikacyjne, o długofalowym działaniu, budujące nie tylko relacje ale i wizerunek. Doskonały pomysł na promocję intelektu, przy okazji edukacja dla mediów i opinii publicznej”.
Zwycięzcą i zdobywcą proMYK-a w kategorii „Promocja Uczelni” została Wyższa Szkoła Logistyki z Poznania za projekt: TRZECIA OGÓLNOPOLSKA OLIMPIADA LOGISTYCZNA .
W ocenie redaktor naczelnej portalu PRoto.pl Kingi Kubiak, jurorki konkursu, na uwagę zasłużyło skuteczne wybranie grupy docelowej i spójność działań, które były jednocześnie działaniami promującymi uczelnię, ale i naukę. Jurorzy złożyli dodatkowe gratulacje autorom projektu za badanie skuteczności akcji i wymierne efekty.
Wyróżnienia ponadto otrzymały Dolnośląska Szkoła Wyższa za projekt: PROMOCJA I EDUKACJA POPRZEZ KULTURĘ oraz Wydział Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej za projekt BLOGI WYDZIAŁOWE.
Zwycięskie uczelnie otrzymały – oprócz nagrody rzeczowej w postaci Lampy Promującej autorstwa wrocławskiego rzeźbiarza Leszka Chorążyczewskiego – kampanie na portalach GoldenLine, Uczelnie.pl i Centrum EFEKTY oraz wywiady w dwutygodniku COGITO.