Site logo

Marketing na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego

Zajęcia na kierunku Marketing mają głównie formę interaktywną i projektową. Prace zespołowe, gry strategiczne, symulacje komputerowe itp. to metody dominujące podczas zajęć. Istotne jest połączenie wiedzy teoretycznej z aktywnością praktyczną.

Po ukończeniu studiów absolwenci będą dysponowali wiedzą i umiejętnościami z zakresu podstaw marketingu, psychospołecznych aspektów zachowań konsumentów i bazowymi informacjami dotyczącymi wykorzystania nowoczesnych technologii w marketingu. Wiedza ta może być przez nich wykorzystana zawodowo w sferze marketingu, komunikacji rynkowej, PR, badań rynku, reklamy, E-Commerce.


Absolwenci kierunku będą przygotowani m.in. do pracy na stanowiskach: specjalista ds. marketingu i handlu, ds. reklamy, ds. public relations, ds. sprzedaży, ds. kluczowych klientów (key account manager), ds. mediów interaktywnych, a także jako: menedżer marki (brand manager), doradca klienta, analityk trendów rynkowych, autor tekstów i sloganów reklamowych (copywriter), menedżer produktu.

Koniec artykułu. Może sprawdzisz inne treści?

Sprawdź inne artykuły, które mogą Cię zainteresować

Biologia i zdrowie człowieka

Biologia i zdrowie człowieka to nowy kierunek studiów przygotowany w odpowiedzi na potrzeby rynku pracy oraz zapotrzebowanie społeczne. Kierunek powstał z myślą o przygotowaniu specjalistów

Czytaj więcej »
Portal Studia.pl wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia Ci pełnego dostępu do jego funkcjonalności i gromadzeniu danych analitycznych. View more
Akceptuję