Studia na kierunku zarządzanie na Uczelni Łazarskiegow Warszawie prowadzi Wydział Ekonomii i Zarządzania. Możesz studiować je na poziomie licencjackim i magisterskim i trwają wtedy odpowiednio 6 i 4 semestry. Studia menadżerskie na tej uczelni są płatne, prowadzone w trybie stacjonarnym i niestacjonarnym.
Specjalności licencjackie:
Marketing interaktywny
E-commerce
Innowacje i przedsiębiorczość
Nowoczesna logistyka i zarządzanie łańcuchem dostaw
Zarządzanie zasobami ludzkimi
Zarządzanie w branży gier wideo
Zarządzanie w sporcie (niestacjonarne)
Specjalności magisterskie:
Zarządzanie projektami
Digital business
Zarządzanie w branży IT
Jak wyglądają studnia menadżerskie na Uczelni Łazarskiego w Warszawie?
Studia na kierunku zarządzanie na Uczelni Łazarskiego w Warszawie mają profil praktyczny. Program dopasowany jest do ciągle zmieniających się wymagań rynku pracy. Absolwenci tego kierunku otwierają sprawnie funkcjonujące start-upy i bez trudu znajdują zatrudnienie w niemal każdej sferze gospodarki.
Jako student zarządzania:
zdobędziesz wiedzę i umiejętności z prowadzenia działalności gospodarczej,
możesz skorzystać z bogatego wyboru praktyk oferowanych przez uczelnię - w międzynarodowych korporacjach, ambasadach, urzędach państwowych, agencjach reklamowych.
poznasz branżowy język angielski,
zdobędziesz wiedzę od znakomitej kadry dydaktycznej,
poszerzysz kompetencje z zakresu zarządzania projektami, organizując konferencje naukowe oraz wstępując do kół naukowych,
nauczysz się nowoczesnych metod i narzędzi planowania, organizowania, motywowania i kontroli zarządczej, niezbędnych do pracy na stanowiskach operacyjnych i menedżerskich.
Praca po studniach biznesowych
Jako absolwent kierunku zarządzanie na Uczelni Łazarskiego w Warszawie znajdziesz zatrudnienie w:
departamentach firm odpowiedzialnych za produkcję, usługi, marketing, sprzedaż i administrację w każdej branży,
agencjach i firmach zajmujących się marketingiem i PR,
firmach konsultingowych,
firmach zajmujących się szukaniem specjalistów na potrzeby rynku pracy,
firmach szkoleniowych, organizacje ds. zarządzania zespołami ludzkimi,
firmach zajmujących się analizą rynku pracy banki i inne instytucje finansowe,
organizacjach rządowych, regionalnych i pozarządowych.