Studia podyplomowe marketing i public relations w Internecie w Wyższej Szkole Administracji i Biznesu im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Gdyni to zdobywanie usystematyzowanej wiedzy z obszaru e-marketingu i e-PR. Absolwenci są merytorycznie przygotowani do planowania i prowadzenia skutecznych kampanii wizerunkowych organizacji, tworzenia strategii marketingowych przy zastosowaniu najnowszych technologii oraz rozwiązań programistycznych, a także do aktywnego działania w mediach społecznościowych.
Zajęcia prowadzą renomowani praktycy, na co dzień operujący w branży marketing i PR, m.in. Marta Szadowiak, Paweł Tkaczyk, Maciej Wiśniewski.
Studia podyplomowe marketing i public relations w Internecie na "uczelni Kwiatkowskiego" skierowane są do:
Podczas zajęć studenci poznają istotę i strategie PR wewnątrz i na zewnątrz organizacji z użyciem mediów elektronicznych i tradycyjnych, dobre praktyki działań SEO i SEM, budowania efektywnych internetowych kampanii reklamowych, jak pisać teksty do Internetu, jak skutecznie prowadzić media społecznościowe organizacji oraz budowy wizerunku podczas wystąpień on-line i publicznych.
Zajęcia obejmują 180 godzin dydaktycznych, realizowanych w soboty i niedziele w godzinach 9.00 – 17.30 (9 zjazdów w roku akademickim). Czas trwania studiów - dwa semestry.
Warunkiem przyjęcia na studia podyplomowe na Uczelni Kwiatkowskiego w Gdyni jest posiadanie studiów wyższych (ukończenie studiów licencjackich, inżynierskich lub magisterskich na dowolnym kierunku). O przyjęciu na studia podyplomowe decyduje kolejność zgłoszeń, rejestracja na studia (wypełnienie formularza on-line) i dokonanie opłaty rekrutacyjnej. Studia zostają uruchomione po zebraniu się minimalnej grupy.