Site logo

Konkurs Global Management Challenge

Trwa rejestracja zespołów do XIII polskiej edycji międzynarodowego konkursu Global Management Challenge 2012.

GMC to rozbudowana gra symulacyjna, w której startują zespoły studenckie (II – V rok studiów) oraz firmowe. Studenci w konkursie mają okazję rywalizować z doświadczonymi praktykami biznesu. Każdy zespół pełni rolę zarządu wirtualnej firmy. Uczestnicy opracowują strategię oraz podejmują kluczowe decyzje dążąc do osiągnięcia najwyższej ceny akcji przedsiębiorstwa.

Global Management Challenge to trening umiejętności analitycznych, pracy w zespole, planowania strategicznego, podejmowania decyzji, zarządzania zmianą, analizy szans i zagrożeń. Dodatkowo udział w wydarzeniu to świetna okazja do zawarcia ciekawych znajomości oraz nawiązania kontaktu z potencjalnymi pracodawcami. Jest to szansa na zdobycie ciekawych praktyk, staży oraz pracy.

Aby wziąć udział w konkursie należy:

– utworzyć zespół (3-5 osób) – istnieje możliwość łączenia studentów różnych lat i kierunków studiów oraz uczelni w jednej drużynie.

– wypełnić kartę rejestracyjną dostępną na stronie www.gmcpoland.pl/rejestracja/zespoly-studenckie

– Po otrzymaniu potwierdzenia od organizatorów wypełnić aplikację z informacjami na temat uczestników i odesłać ją mailem na adres rejestracja@gmcpoland.pl

Wszystkie zgłoszone zespoły otrzymają informację na temat kwalifikacji przed rozpoczęciem programu treningowego (Sponsorzy dokonują wyboru na podstawie danych zawartych w Aplikacji).

Rejestracja zespołów studenckich trwa do 19 października 2012. Dzięki wsparciu Sponsorów studenci mają szansę na bezpłatny udział w konkursie!

Koniec artykułu. Może sprawdzisz inne treści?

Studia dualne w WSL w Poznaniu

Brak niezbędnego doświadczenia zawodowego jest zmorą zarówno absolwentów, którzy wkraczają na rynek pracy, jak i pracodawców, którzy walczą o jak najwyższą efektywność swoich kadr. Jednak

Czytaj więcej »
Portal Studia.pl wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia Ci pełnego dostępu do jego funkcjonalności i gromadzeniu danych analitycznych. View more
Akceptuję