Bardzo istotnym aspektem działań marketingowych we współczesnym społeczeństwie jest kreowanie i kształtowanie wizerunku. Komunikacja wizerunkowa to innowacyjne, kompleksowe podejście do działań z obszaru marketingu i reklamy, a tego właśnie poszukują potencjalni pracodawcy. Ten kierunek studiów to najlepsze rozwiązanie dla osób, które chciałby w przyszłości zająć się takimi działaniami jak budowanie świadomości marki oraz brandingiem. Taki specjalista to człowiek orkiestra, dlatego interdyscyplinarność tego kierunku nie powinno zdziwić żadnego kandydata.
W trakcie studiów:
Przedmioty, z jakimi zetkną się słuchacze kierunku Komunikacja wizerunkowa:
- teorie komunikacji,
- estetyka i design,
- narzędzia komunikacji marketingowej,
- dyskursy mediów,
- style życia,
- komunikowanie wizerunku,
- prawo brandingu, reklamy i pr,
- stylistyka i kultura języka,
- architektura marki,
- badania empiryczne,
- semiotyka kultury popularnej,
- zachowania konsumenckie,
- kompetencja komunikacyjna i socjalna,
- proces kreatywny,
- warsztat tekstów użytkowych,
- branding,
- diagnostyka komunikacji,
- project management,
- strategia biznesu i zarządzania,
- etyka komunikacji profesjonalnej,
- design management,
- metody prezentacji osobistej,
- strategia marki,
- infografika,
- metody prezentacji danych,
- myślenie projektowe,
- metody pracy z klientem,
- zarządzanie agencją brandingową,
- narzędzia komunikacji marketingowej,
- planowanie strategiczne,
- planowanie i zarządzanie finansowe.
Po studiach:
Absolwenci kierunku Komunikacja wizerunkowa pracować mogą między innymi w agencjach brandingowych, agencjach PR, studiach projektowych, studiach graficznych, agencjach reklamowych, agencjach interaktywnych, w szeroko pojętym przemyśle rozrywkowym i kreatywnym, domach mediowych, działach public relations, marketingu, reklamy, agencjach badań rynku i konsumentów.