Site logo

Nauczą marketingu internetowego

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB i Szkoła Główna Handlowa w Warszawie rozpoczynają współpracę w ramach Studiów Podyplomowych Marketing Internetowy.

Celem studiów jest przedstawienie najnowszej wiedzy oraz wykształcenie umiejętności formułowania strategii z zakresu marketingu internetowego.

Studia adresowane są do osób zainteresowanych marketingiem internetowym i pragnących poszerzyć wiedzę z tego zakresu.

Zajęcia w ramach studiów prowadzone są przez wykładowców SGH oraz innych uczelni, a także przez praktyków z firm członkowskich IAB Polska, m.in. Annę Sakowicz (Mindshare), Mariusza Majewskiego (Point of View), Krzysztofa Dębowskiego (Sare), Bartłomieja Wyszyńskiego (Artegence), Marcina Maja (OS3 Multimedia), Marcina Siekierskiego (ACR), Mariusza Gąsiewskiego (Google Polska) oraz Michała Macierzyńskiego (Bankier.pl).

Zajęcia odbywające się w ramach studiów to wykłady, konwersatoria oraz warsztaty. Program obejmuje cztery bloki tematyczne: nowoczesne zarządzanie marketingowe, istota marketingu internetowego, strategiczne obszary e-biznesu oraz społeczno-prawne uwarunkowania marketingu internetowego.

6 marca 2009 r. rozpoczęła się VI edycja studium, potrwa ona do lutego 2010 r. Inauguracja kolejnej, VII edycji studiów planowana jest na październik 2009 r. Więcej informacji można znaleźć na stronie http://www.marketing-internetowy.edu.pl.

Koniec artykułu. Może sprawdzisz inne treści?

Ekspresowe prawo

Studia prawnicze od lat należą do ścisłej czołówki najbardziej obleganych kierunków. Są prestiżowe, interdyscyplinarne i bez wątpienia przydatne w każdym zawodzie. To sprawia, że interesują

Czytaj więcej »
Portal Studia.pl wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia Ci pełnego dostępu do jego funkcjonalności i gromadzeniu danych analitycznych. View more
Akceptuję