Innowacja nie jest kolejnym produktem czy nowym rozwiązaniem technologicznym. Jest nią kultura firmy, a co za tym idzie - nowe kompetencje i inny sposób myślenia. Uwzględniając rosnącą potrzebę wdrażania kultury innowacyjności w firmach i poszukiwania wiedzy, która poszerza perspektywę pracowników z zakresu innowacji - stworzyliśmy program "Architekt Innowacji. Więcej niż budowanie marki".
Adresaci studiów:
osób chcących rozwinąć swoje kompetencje w zakresie innowacji i monetyzacji pomysłów;
managerów wszystkich działów firmy, którzy myślą o sobie w przyszłości jako o integratorze, który stanowi pomost pomiędzy działalnością operacyjną i innowacyjnością w strukturach firmy;
osób pracujących w agencjach reklamowych, domach mediowych, firm badawczych, którzy chcieliby lepiej zrozumieć potrzeby swoich Klientów lub pracować po stronie Klienta;
przedsiębiorców, którzy chcą budować swoje firmy w oparciu o najlepszy know-how dotyczący innowacji, procesów, rozwiązań biznesowych i monetyzacji pomysłów.
Program studiów:
rola i odpowiedzialność Architekta Innowacji,
Human - Centered Innovation,
humanizacja danych,
budowanie strategii firmy,
monetyzacja innowacji,
projektowanie przyszłości.
Rekrutacja:
Kandydaci zobligowani są do dostarczenia kompletu następujących dokumentów:
wypełnionego formularza zgłoszeniowego,
CV,
dowodu wpłaty wpisowego w wysokości 400 zł zaliczanego na poczet czesnego (na podstawie umowy o odpłatności za studia),
skanu/ksero dyplomu ukończenia szkoły wyższej oraz skan/ksero dowodu osobistego.
Studia trwają dwa semestry. Zajęcia odbywają się w trybie sobotnio-niedzielnym, dwa razy w miesiącu. Uczelnia zastrzega sobie prawo do niewielkich zmian w programie lub organizacji zjazdów. Uruchomienie kierunku jest uzależnione od liczby kandydatów. Harmonogram studiów przygotowany zostanie po zakończeniu procesu rekrutacji.