Exchange for Experience to międzynarodowa konferencja dla studentów organizowana przez Niezależne Zrzeszenie Studentów SGH. Tegoroczna, XIV edycja, odbędzie się pod hasłem Brand management – Big opportunities, big challenges, modern solutions! Przy współpracy ze specjalistami z firm takich jak m.in. HP, P&G, Saatchi&Saatchi, Beneso i AgencjaMarketingowa.pl.
W trakcie trzydniowych, bezpłatnych warsztatów będziecie mieli okazję wziąd udział w szkoleniach, wykładach i case studies przeprowadzonych przez przedstawicieli znanych Wam marek i ekspertów z agencji marketingowych. To świetna okazja, żeby nabyć wyspecjalizowaną, konkretną wiedzę i sprawdzić, w jaki sposób można zastosować ją w praktyce!
Jak wziąć udział? Wystarczy wysłać swoje imię i nazwisko i tytuł warsztatu, w którym chcesz uczestniczyć na adres mailowy exchange4experience@gmail.com. Wciąż nie jesteś przekonany? Może przekonają Cię uczestnicy (film).
Ze względu na udział studentów z zagranicy, oficjalnym językiem warsztatów będzie angielski.
Szkolenia odbędą się w dniach 5-7 listopada 2014 roku w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Pełen harmonogram dostępny jest na stronie e4e.nzssgh.pl.