Site logo

Exchange for Experience: Brand management

Budowanie marki jest dziś ważniejsze, niż kiedykolwiek wcześniej. Jeśli chcesz zgłębić swoją wiedzę z zakresu zarządzania marką i połknąć marketingowego bakcyla, mamy coś dla Ciebie!

Exchange for Experience to międzynarodowa konferencja dla studentów organizowana przez Niezależne Zrzeszenie Studentów SGH. Tegoroczna, XIV edycja, odbędzie się pod hasłem Brand management – Big opportunities, big challenges, modern solutions! Przy współpracy ze specjalistami z firm takich jak m.in. HP, P&G, Saatchi&Saatchi, Beneso i AgencjaMarketingowa.pl.

 

W trakcie trzydniowych, bezpłatnych warsztatów będziecie mieli okazję wziąd udział w szkoleniach, wykładach i case studies przeprowadzonych przez przedstawicieli znanych Wam marek i ekspertów z agencji marketingowych. To świetna okazja, żeby nabyć wyspecjalizowaną, konkretną wiedzę i sprawdzić, w jaki sposób można zastosować ją w praktyce!

Jak wziąć udział? Wystarczy wysłać swoje imię i nazwisko i tytuł warsztatu, w którym chcesz uczestniczyć na adres mailowy exchange4experience@gmail.com. Wciąż nie jesteś przekonany? Może przekonają Cię uczestnicy (film).

Ze względu na udział studentów z zagranicy, oficjalnym językiem warsztatów będzie angielski.

Szkolenia odbędą się w dniach 5-7 listopada 2014 roku w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Pełen harmonogram dostępny jest na stronie e4e.nzssgh.pl.

Koniec artykułu. Może sprawdzisz inne treści?

Sprawdź inne artykuły, które mogą Cię zainteresować

Sukces w pigułce

Ruszyła I Edycja Programu Edukacyjnego Pigułka Sukcesu skierowanego do studentów Uniwersytetu Warszawskiego, Politechniki Łódzkiej oraz do uczelni medycznych w Warszawie i Łodzi. Celem realizowanych w

Czytaj więcej »

Student = biznes

Z danych Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości wynika, że w ciągu minionego roku liczba studenckich firm wzrosła o ponad 40 proc., informuje “Metro”. Podczas gdy na początku

Czytaj więcej »
Portal Studia.pl wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia Ci pełnego dostępu do jego funkcjonalności i gromadzeniu danych analitycznych. View more
Akceptuję