Dwóch absolwentów SGH założyło firmę, która każdemu pozwala wspierać potrzebujące dzieci. Kupno koszulki polo sygnowanej logo Pridetag oznacza, że druga koszulka trafia do wychowanków domów dziecka lub innych ośrodków opiekuńczo-wychowawczych.
Wojciech Tulwin i Thomas Król ukończyli kierunek International Business w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Obaj zakładali SKN Zarządzania Modą – Fashion Management Club i obaj działali w nim przez cały okres studiów. Kilka razy w roku organizowali rozmaite projekty związane z tematyką marketingu mody oraz zarządzania marką na rynku odzieżowym. Największym z takich projektów był Fashion Day, podczas którego studenci mogli obejrzeć pokazy mody młodych projektantów oraz spotkać się z ekspertami z branży, którzy w tych dniach przeprowadzali warsztaty i szkolenia. Po studiach obaj studenci wykorzystali te doświadczenia zakładając markę Pridetag.Obecnie do internetowej sprzedaży trafiła kolekcja Wiosna/Lato 2012. Pridetag to nie tylko nowa marka powstająca na polskim rynku, ale przede wszystkim idea, która jednoczy wokół istotnego celu społecznego. Kupując produkty z logo Pridetag nie działasz wyłącznie dla siebie, ale zyskujesz świadomość, że robisz coś wyjątkowego. Już od pierwszego zakupu możesz być dumny z tego, że wspierasz marzenia osób, które w sposób szczególny potrafią docenić nawet najmniejszy gest pomocy” – mówi Wojciech Tulwin.
Projekt wystartował pod koniec kwietnia. W ciągu jednego miesiąca klienci kupujący odzież marki Pridetag „ubrali” już 15 potrzebujących dzieci. A licznik cały czas bije. We wrześniu firma planuje wprowadzić do oferty nowe produkty, a wkrótce jej odzież znajdzie się w sklepach multibrandowych w największych miastach w Polsce. W tej chwili ciuchy z kolekcji Pridetag dostępne są w Internecie.
„Doświadczenia i rozległe kontakty zdobyte przy zakładaniu własnej organizacji studenckiej pomogły nam w podjęciu decyzji i rozpoczęciu kariery w branży odzieżowej. Umiejętności analityczne w połączeniu z kreatywnością są według nas kluczem do osiągnięcia sukcesu” – mówi Wojciech Tulwin.
Materiał o Pridetag na YouTube:http://www.youtube.com/watch?v=yXYTSb70aVQ
www.pridetag.com