Mamy zaszczyt zaprosić przedstawicieli polskiego środowiska akademickiego do wzięcia udziału w XXXI Konferencji Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich „Prom”, której tematem przewodnim będzie współpraca z biznesem i przemysłem jako akcelerator działań marketingowych uczelni.Tegoroczna konferencja organizowana jest wspólnie z Państwową Wyższą Szkołą Zawodową w Wałbrzychu w dniach 10 czerwca – 13 czerwca 2017 r. w Zagórzu Śląskim pod Wałbrzychem.
W programie znajdziecie Państwo szereg interesujących wykładów oraz praktycznych warsztatów, m.in.:
- Rola uczelni w promocji miasta, rola miasta w promocji uczelni – prezydent Miasta Wałbrzycha dr n. med. Roman Szełemeju
- Współpraca uczelni z biznesem. Moda czy konieczność? – Daria Andrews, dyrektor marketingu Akademii Leona Koźmińskiego, członek zarządu Kozminski Business Hu
- Społeczna odpowiedzialność BZWBK w ramach programu Santander Universidades – Wojciech Leśniewski, menedżer Santander Universidades w Banku Zachodnim WBKA
- Agencja w służbie akademikom, czyli rola NAWA w promocji uczelni – Anna Chylak, kierownik Pionu Komunikacji i Promocji, Narodowa Agencja Wymiany Akademickiej
Szczegółowe informacje na temat tegorocznej konferencji (program oraz formularz zgłoszeniowy) można znaleźć na oficjalnej stronie: http://prom.edu.pl/pl/konferencje
Centrum Edukacji i Rozwoju EFEKTY, jako partner strategiczny Stowarzyszenia, przygotuje relację wideo z konferencji oraz będzie sponsorem nagród w loterii wizytówkowej. Prosimy zatem uczestników konferencji o zabranie swoich wizytówek.