Mamy zaszczyt zaprosić do wzięcia udziału w XVIII Konferencji Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich zatytułowanej: „Marketing uczelni w otoczeniu biznesowym. Warsztaty dla służb prasowych i promocyjnych”. Konferencja organizowana jest wspólnie przez Stowarzyszenie PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom” i Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu w dniach 15-18 stycznia 2012 r. w Opalenicy pod Poznaniem. Portal Studia.net objął konferencję patronatem medialnym.
Tematem Konferencji są korzyści wizerunkowe i materialne, jakie niosą polskim uczelniom działania marketingowe w bliższym i dalszym otoczeniu biznesowym, prawnym i medialnym. W obszarze polskiej wyższej edukacji istnieją doświadczenia, które warto upowszechniać, toteż dobór prelegentów był między innymi inspirowany dobrymi praktykami i doświadczeniami uniwersyteckimi. Na szczególną uwagę zasługują tu doświadczenia uczelni-gospodarza Konferencji, w transferze wiedzy do gospodarki. Również obecność na konferencji w części zarówno oficjalnej, jak i warsztatowej pana Paolo Pomatiego, prezydenta stowarzyszenia EUPRIO wskazuje, że polski rynek wyższej edukacji jest coraz mocniej obecny w świadomości wizerunkowej Europy. Dużą wagę przykładamy także do wszelkich aspektów prawnych – uczestnicy Konferencji będą mogli podnieść swoją wiedzę i umiejętności zarówno w obszarze procedur przetargowych, wykorzystywania nośników reklamowych oraz coraz bardziej skomplikowanych relacji z mediami – zarówno tradycyjnymi, jak i nowymi. Wyrażamy nadzieję, że wiedza i umiejętności pozyskane w trakcie Konferencji pozwolą te dobre praktyki upowszechnić wśród jej gości – z pożytkiem dla Państwa uczelni.
Jako partner Centrum EFEKTY jest również sponsorem upominków dla uczestników oraz nagród w loterii wizytówkowej – m.in. zestawów do nauki języków obcych SITA i zestawów kursów językowych.