E-biznes, Big Data, badania i analizy społeczne – to tylko część nowych kierunków studiów, które poszerzą ofertę edukacyjną SGH od nowego roku akademickiego. W tegorocznej rekrutacji na kandydatów na studia magisterskie czeka łącznie 1120 miejsc na studiach stacjonarnych, 1000 na niestacjoarnych i 200 na popołudniowych.
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie wprowadziła do swojej oferty nowe kierunki studiów, na które mogą już zapisywać się tegoroczni kandydaci na studia magisterskie. W ofercie uczelni znajduje się aktualnie 15 kierunków studiów w języku polskim i 5 w języku angielskim. Rekrutacja na rok akademicki 2015/2016 już się rozpoczęła – w ciągu pierwszych 30 godzin zarejestrowało się ponad 560 kandydatów.
Lista tegorocznych nowości:
- Analiza danych – Big Data (także w języku angielskim jako Advanced Analytics – Big Data),
- Badania i analizy społeczne,
- E-biznes,
- Turystyka międzynarodowa, hotelarstwo i usługi czasu wolnego (także w języku angielskim jako International Tourism, Hotel Industry and Leisure Services),
- Global Business, Finance & Governance.
Podczas studiów magisterskich w SGH studenci mogą uzyskać cenione branżowe certyfikaty ACCA, CIMA, IPMA i co najważniejsze – sami tworzą swój plan zajęć, co ułatwia im pogodzenie nauki z pracą. Międzynarodowe programy umożliwiają zdobycie dyplomów dwóch uczelni w trakcie jednego toku studiów magisterskich. Na najlepszych czeka prestiżowy program magisterski CEMS Master in International Management.
Kandydaci na studia niestacjonarne magisterskie muszą zarejestrować się w systemie rekrutacyjnym i złożyć komplet wymaganych przez uczelnię dokumentów. Jeśli liczba kandydatów będzie większa niż liczba dostępnych miejsc, obowiązuje kolejność zgłoszeń.
Rejestracja w systemie rekrutacyjnym trwa do 15 czerwca, a na studia magisterskie niestacjonarne – do 28 czerwca.