Studia są skierowane do osób, które zainteresowane są dziennikarstwem, i stosowanymi tam technologiami informacyjnymi. Przygotowują specjalistów, którzy będą umieli rozwiązywać problemy związane z funkcjonowaniem wydawnictw, stacji radiowych i telewizyjnych. Uzyskają oni wiedzę w zakresie ekonomiki mediów, reklamy i marketingu. Słuchacze będą potrafili posługiwać się systemami informatycznego wspomagania, zarządzania logistycznego: kosztami, kadrami. Zdobędą również umiejętności technicznej obsługi kamer, stołów mikserskich, urządzeń mobilnych.
W trakcie studiów:
Przedmioty w toku studiów na kierunku Logistyka mediów:
- podstawy prawa,
- etyka zawodowa,
- ekonomia,
- statystyka,
- prawo prasowe i autorskie,
- logistyka i zarządzanie łańcuchem dostaw,
- marketing,
- zarządzanie,
- infrastruktura logistyczna,
- inżynieria systemów i analizy systemowej,
- zarządzanie produkcją i usługami,
- logistyka zaopatrzenia,
- logistyka dystrybucji,
- normalizacja i zarządzanie jakością w logistyce,
- projektowanie procesów,
- finanse i rachunkowość.
Po studiach:
Absolwenci kierunku Logistyka mediów znajdą zatrudnienie jako dziennikarze, organizatorzy pracy, menedżerowie różnego szczebla, pracownicy mediów internetowych, telewizyjnych i prasy.