Staże w prestiżowych firmach i nagrody rzeczowe o wartości kilku tysięcy złotych czekają na zwycięzców konkursu “Studenckie Gwiazdy Sprzedaży”. Zgłoszenia można przesyłać do 28 lutego. W finale eksperci ocenią twoje: umiejętności strategiczno – analityczne, umiejętności interpersonalne oraz umiejętności z przygotowania i prezentacji oferty, w tym z zakresu technik sprzedaży i negocjacji.
Zasady konkursu wyglądają następująco. Wystarczy, że zarejestrujesz swój udział a następnie wybierasz jeden spośród zamieszczonych na stronie Case Study (analiza przypadku). Przesyłasz rozwiązanie na adres konkurs@gwiazdysprzedazy.pl 32 najlepsze prace kwalifikują się do finału w Poznaniu. Kilka dni przed finałem otrzymujesz opis produktu/usługi a następnie prezentujesz rozwiązania przed komisją.
Część warsztatowa – wraz z trzema innymi finalistami tworzysz zespół i wspólnie pracujecie nad zadanym problemem, prezentowanym następnie przez lidera zespołu. Gromadzisz punkty za prezentację indywidualną oraz punkty uzyskane przez lidera twojej grupy, prezentującego rezultat waszej pracy grupowej. Zwyciężają uczestnicy z największą ilością zebranych punktów.
Szczegóły oraz możliwość rejestracji: www.gwiazdysprzedazy.pl