Kapituła konkursu wybrała najlepsze prace magisterskie dotyczące promocji Polski, przyznając 3 nagrody główne i 3 wyróżnienia.
Tematem konkursu jest szeroko rozumiana promocja Polski – od zagranicznego wizerunku naszego kraju, przez promocję gospodarczą, a w tym eksport, inwestycje i turystykę, po promocję rozwoju regionalnego, edukacji, nauki, kultury, czy sportu.
Konkurs TERAZ POLSKA PROMOCJA jest jednym z najbardziej prestiżowych konkursów prac magisterskich. „Z roku na rok obserwujemy nie tylko przyrost liczby prac, ale także wzrost ich jakości, mierzony m.in. coraz większą różnorodnością podejmowanych tematów” – mówi Przewodniczący Komisji Ekspertów, prof. dr hab. Krzysztof Opolski.
Jak wyjaśnia Przewodniczący Kapituły Konkursu, prof. dr hab. Alojzy Nowak, w tym roku nie przyznano nagrody głównej, ponieważ „Wśród sporej liczby prac dobrych zabrakło jednej takiej, która byłaby bezspornie uznana za najlepszą i godną najwyższego wyróżnienia”. Jednocześnie podkreślił jednak, że „wszystkie prace nagrodzone – w tym te, które zyskały branżowe nagrody specjalne – wyróżniają się innowacyjnością podjętych tematów, głębią analizy oraz oryginalnością wniosków. Ich autorom należą się ogromne gratulacje”.
Konkurs jest elementem Programu „Polski Sukces – Dokonania i Perspektywy”, realizowanego przez Fundację Polskiego Godła Promocyjnego, pod stałym patronatem Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej. Inicjatywę współorganizują Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych, Polska Organizacja Turystyczna, a także Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości. Patronat honorowy nad projektem objęli Ministrowie: Gospodarki, Spraw Zagranicznych, Sportu i Turystyki, Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Rozwoju Regionalnego oraz Narodowy Bank Polski. W gronie licznych Partnerów znajdują się m.in. największe warszawskie uczelnie: UW, SGH i SGGW.