Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i Szkoła Główna Handlowa zapraszają do uczestnictwa w konkursie na najlepszą pracę dyplomową z zakresu marketingu internetowego.
Dla zwycięzców ufundowane są studia podyplomowe na SGH i płatne staże. Patronat nad konkursem po raz drugi objęła Barbara Kudrycka, minister Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
Celem konkursu jest skierowanie uwagi studentów na marketing internetowy oraz promocja internetu jako medium reklamowego.
Do udziału w konkursie dopuszczone są prace magisterskie, licencjackie oraz inżynierskie z zakresu marketingu internetowego obronione w okresie
od 01.01.2007 r. do 03.02. 2013 r.
HARMONOGRAM KONKURSU
18.12.2012 – 03.02.2013 – Zbieranie prac
03.02.2013 – 08.02.2013 – I etap – oceny prac dokona przedstawiciel Szkoły Głównej Handlowej
09.02.2013 – 20.02.2013 – II etap – sprawdzanie prac przez Jury
21.02.2013 – 24.02.2013 – Spotkanie Jury w celu wyboru pracy
01.03.2013 – Ogłoszenie wyników