Studia na kierunku media i komunikacja w biznesie w WSB w Opolu to studia na opolskim, zamiejscowym Wydziale Ekonomii Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu. To studia płatne, licencjackie (pierwszego stopnia) w trybie stacjonarnym i niestacjonarnym.
Specjalności licencjackie:
Komunikacja biznesowa i public relations
Media relations i rzecznictwo prasowe
Media społecznościowe w biznesie
Jak wyglądają studia menadżerskie w WSB w Opolu?
Studia media i komunikacja w biznesie w WSB w Opolu to nowatorski sposób nauczania wzorowany na najlepszych uczelniach biznesowych z Europy Zachodniej i USA.
Program kształcenia na kierunku media i komunikacja w biznesie został skonstruowany zgodnie z obowiązującymi przepisami i rozporządzeniami Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego, posiada charakter interdyscyplinarny, czyli odnosi się do kilku dyscyplin naukowych: nauk o komunikacji społecznej i mediów, nauk prawnych oraz nauk o zarządzaniu i jakości. Program kształcenia został opracowany w oparciu o międzynarodowe doświadczenia, wyniki badań oraz szereg warsztatów, w których uczestniczyli wykładowcy kierunku.
Proponowany w ramach kierunku media i komunikacja w biznesie program nauczania pozwala na osiągnięcie następujących korzyści:
wyposażenie studenta w wiedzę ogólną, kierunkową i specjalistyczną;
umożliwienie indywidualnego kształtowania programu studiów przez studenta dzięki możliwości wyboru z szerokiej
listy przedmiotów do wyboru, co zwiększa elastyczność studiowania i umożliwia dostosowanie programu do
konkretnych potrzeb studenta i aktualnych wymogów rynku pracy;
umożliwienie korzystania z programów wymian i staży za granicą tj. Erasmus;
udział studentów w wybranych przedmiotach prowadzonych w języku angielskim.
Praca po zarządzaniu
Po studiach media i komunikacja w biznesie na opolskiej WSB możesz starać się o pracę w sektorze finansowym i medialnym. Czekają na ciebie takie stanowiska pracy, jak:
specjalista ds. marketingu międzynarodowego,
koordynator projektów międzynarodowych,
przedstawiciel firm międzynarodowych,
specjalista ds. marketingu,
specjalista ds. e-PR,
copywriter,
specjalista ds. marketingu internetowego,
specjalista social media,
menedżer marketingu,
menedżer innowacji marketingowych,
menedżer ds. sprzedaży,
specjalista ds. e-commerce,
handlowiec,
niezależny konsultant ds. sprzedaży,
specjalista ds. zarządzania zespołem handlowym,
specjalista ds. zarządzania asortymentem handlowym,