Studia podyplomowe manager e-commerce w Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej w Warszawie mają charakter przekrojowy, obejmujący szerokie spektrum zagadnień z zakresu marketingu internetowego i e-commerce. Wszystkie zagadnienia nauczane są od podstaw.
Cel studiów
Przedstawienie najnowszej wiedzy oraz wykształcenie specjalistów, którzy będą wykorzystywać internet do prowadzenia sprzedaży w sieci oraz kontaktu z klientami.
Po ukończeniu studiów absolwenci otrzymują:
Certyfikat Google Analytics Individual Qualification (po wcześniejszym przystąpieniu do egzaminu Google i jego zdaniu),
Certyfikat Google Ads (po wcześniejszym przystąpieniu do egzaminu Google i jego zdaniu),
Certyfikat potwierdzający nabycie umiejętności e-marketingowych wydawany przez agencję e-commerce i e-marketingową Ideo Force.
Czas trwania nauki
Studia trwają dwa semestry i obejmują 200 godzin zajęć prowadzonych przez wykładowców uczelni oraz ekspertów zewnętrznych – specjalistów, mających duże doświadczenie praktyczne.
Zajęcia na studiach podyplomowych odbywają się w systemie zjazdów sobotnio – niedzielnych, co 2 tygodnie,
Program studiów
Program pozwala także na wyspecjalizowanie się w wybranych dziedzinach marketingu internetowego – zarówno typowo strategicznych (np. biznesplany, automatyzacja procesów marketingowych i logistycznych, zarządzanie finansami i zespołem w e-commerce), taktycznymi (np. pozycjonowanie w Google, generowanie sprzedaży poprzez social media, e-mail marketing) jak i narzędziowych (np. Google Ads, Google Analytics, Google Data Studio).
Słuchacze w ciągu trwania studiów oraz do 3 miesięcy od ukończenia studiów, otrzymują stałe wsparcie merytoryczne ze strony firmy Ideo Force – Partnera merytorycznego kierunku. W przypadku sytuacji problematycznych, napotkanych w trakcie pracy zawodowej, związanej z przedmiotowym obszarem Absolwenci mają prawo zwrócić się, za pomocą maila, telefonicznie lub osobiście o poradę / wsparcie w rozwiązaniu danego problemu.
Dla kogo studia?
Studia podyplomowe manager e-commerceskierowane są do:
osób, które już pracują na stanowiskach związanych z e-marketingiem lub e-commerce i chcący transformować i optymalizować swój biznes,
do kierowników projektów e-commerce – w tym zarządzających przedsięwzięciami e-commerce jak i osób wydelegowanych w organizacjach do obsługi e-commerce,
osób rozwijających swoją karierę zawodową w obszarze e-commerce,
osób planujących otworzyć własny biznes e-commerce – zarówno jeśli mowa o stworzenie własnego sklepu internetowego jak i wykorzystanie marketplace’ów, do przedsiębiorców planujący wykorzystanie Internetu jako kanału sprzedaży,
kierowników i dyrektorów działów handlowych oraz działów sprzedaży w firmach zainteresowanych wykorzystaniem Internetu w zakresie komunikowania się z klientem i zwiększania sprzedaży,
do wszystkich osób zainteresowanych poszerzeniem lub nabyciem wiedzy z obszaru e-marketingu
i e-commerce a także twórców nowych przedsięwzięć stricte e-commerce.
Kandydat na studia podyplomowe musi legitymować się wykształceniem wyższym - licencjackim, inżynierskim, magisterskim. Ponadto kandydaci zobowiązani są dokonać rejestracji w wewnętrznym systemie rekrutacyjnym (IRK) na stronie Centrum Studiów Podyplomowych w zakładce Rekrutacja on-line, dokonać opłaty rekrutacyjnej oraz dostarczyć do Centrum Studiów Podyplomowych następujące dokumenty:
formularz zgłoszeniowy i podanie o przyjęcie kandydata na studia dostępne po zarejestrowaniu się w systemie on-line,
oryginał/odpis dyplomu studiów wyższych wraz z suplementem (w celu sporządzenia kserokopii i poświadczenia za zgodność z oryginałem),
1 zdjęcie - 35 x 45 mm,
dowód osobisty (w celu okazania),
potwierdzenie wniesienia opłaty rekrutacyjnej,
kandydat zobowiązany jest do podpisania wydruku dokumentów z systemu Rekrutacji on-line.