• Kierunki studiów
    arrow_drop_down
    • Artystyczne
    • Bezpieczeństwo
    • Ekonomiczno-biznesowe
    • Humanistyczno-społeczne
    • Filologiczne
    • Hotelarstwo, turystyka, sport
    • Informatyczne (IT)
    • Logistyczne i transportowe (TSL)
    • Medyczne
    • Pedagogiczne
    • Prawo i administracja
    • Ścisłe i przyrodnicze
    • Techniczne
  • Podyplomowe
    arrow_drop_down
    • Studia MBA
  • Miasto
    arrow_drop_down
    • Białystok
    • Bydgoszcz
    • Kielce
    • Kraków
    • Lublin
    • Łódź
    • Olsztyn
    • Opole
    • Poznań
    • Rzeszów
    • Szczecin
    • Toruń
    • Trójmiasto
      arrow_drop_down
      • Gdańsk
      • Gdynia
      • Sopot
    • Warszawa
    • Wrocław
    • Zielona Góra
    • Silesia
      arrow_drop_down
      • Bytom
      • Chorzów
      • Dąbrowa Górnicza
      • Gliwice
      • Katowice
  • Matura
  • Poradniki
    arrow_drop_down
    • Matura
    • Pisanie prac dyplomowych
    • Poradnik kandydata na studia
    • Poradnik studenta
    • Studenckie finanse
  • Praca
    arrow_drop_down
    • Praktyki i staże
    • W drodze do kariery
    • Zawód z pasją
    • Zawody przyszłości
    • Opisy zawodów
  • Nauka
    arrow_drop_down
    • Ludzie nauki
    • Na serio
Sign in

Doradca ds. budowania marki osobistej - Wyższa Szkoła Administracji i Biznesu im. E.Kwiatkowskiego w Gdyni

  • Dowiedz się więcej o tym kierunku studiów
  • Program
  • prev
  • next
  • Zapisz kierunek
  • Udostępnij
  • Dowiedz się więcej o tym kierunku
  • prev
  • next

Studia podyplomowe doradca ds. budowania marki osobistej w Wyższej Szkole Administracji i Biznesu im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Gdyni to zdobywanie usystematyzowanej wiedzy z obszaru profesjonalnego budowania wizerunku menadżera i specjalisty w otoczeniu biznesowym - wśród klientów, dostawców, współpracowników, przełożonych, podwładnych i innych partnerów w prowadzonej aktywności.  Absolwenci są merytorycznie przygotowani do budowania marki osobistej jako wyznacznika jakości i wiarygodności, które przyczyniają się do rozwoju biznesów i przyciągania klientów siłą swojego imienia i nazwiska. Absolwenci tego kierunku z powodzeniem mogą pracować jako freelancerzy, właściciele biznesów, pracownicy agencji zatrudnienia, PR-owskich i marketingowych.

 

Studia podyplomowe Social Media Manager na "uczelni Kwiatkowskiego" skierowane są do:

  • osób zajmujących się coachingiem i doradztwem biznesowym,
  • specjalistów ds. HR i PR dbających o wizerunek pracowników firm i instytucji,
  • menadżerów i właścicieli firm,
  • specjalistów budujących świadomie swoje ścieżki kariery.

Zdobywane kompetencje

Słuchacze dowiedzą się, m.in. jak zdefiniować markę osobistą, opracować strategie komunikowania. Nauczą się wykorzystywania narzędzia promocji on- i off-line, badania efektywności podjętych działań, jak pracować z klientem o różnym typie osobowości, stylu myślenia i działania, reagować w sytuacjach kryzysowych oraz przygotują własną markę osobistą. Wiedza przekazywana jest podczas warsztatów i ćwiczeń, w oparciu o studia przypadków i e-learning. Wykładowcami są doświadczeni praktycy na co dzień budujący marki osobiste.

 

Organizacja studiów

Zajęcia obejmują 180 godzin dydaktycznych, realizowanych w soboty i niedziele w godzinach 9.00 – 17.30 (9 zjazdów w roku akademickim). Czas trwania studiów - dwa semestry.

Program studiów

  • Czym jest marka osobista oraz podstawy marketingu mix i 4.0
  • DNA marki osobistej
  • Marka osobista eksperta w różnych branżach
  • Marka zgodna z archetypem
  • LOVEbrand – marka, która przyciąga odbiorców i ma wpływ
  • Grupa docelowa i klient idealny
  • Branża i rynek, na którym działa marka
  • Wycena produktów i usług
  • Lejek sprzedażowy zgodny z poziomami świadomości klienta
  • Kreowanie wizerunku w mediach społecznościowych
  • Wideo i transmisje na żywo w budowaniu marki osobistej
  • Narzędzia marketingu on-line
  • Narzędzia marketingu off-line
  • Storytelling i copywriting (redagowanie tekstów i ich optymalizacja), czyli słowo jako główny oręż marki osobistej
  • Trampoliny przyspieszające budowanie marki osobistej
  • Strategia budowania marki osobistej
  • Strategia komunikacji on-line
  • Jak reagować na sytuacje kryzysowe i hejt
  • RODO i jego konsekwencje w budowaniu marki osobistej
  • Marka osobista a prawo autorskie, prasowe, cywilne i karne
  • Statystyka w służbie marki osobistej
  • Jak pozyskać klienta? Twoja oferta, dzięki której pozyskasz klientów

Warunkiem przyjęcia na studia podyplomowe na Uczelni Kwiatkowskiego w Gdyni jest posiadanie studiów wyższych (ukończenie studiów licencjackich, inżynierskich lub magisterskich na dowolnym kierunku). O przyjęciu na studia podyplomowe decyduje kolejność zgłoszeń, rejestracja na studia (wypełnienie formularza on-line) i dokonanie opłaty rekrutacyjnej. Studia zostają uruchomione po zebraniu się minimalnej grupy.

 

Wyższa Szkoła Administracji i Biznesu im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Gdyni
Gdzie prowadzony jest kierunek?
  • Gdynia
Województwo
  • pomorskie
Grupa kierunków
  • Doradztwo i coaching
  • Ekonomiczno-biznesowe
  • Human resources (HR)

Zainteresują Cię również...

Agent celny - Wyższa Szkoła Administracji i Biznesu im. E.Kwiatkowskiego w Gdyni

Studia podyplomowe agent celny w Wyższej Szkole Administracji i Biznesu im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Gdyni…

Zintegrowane zarządzanie w IT (PRINCE2®, Agile PM, ITIL) - Wyższa Szkoła Administracji i Biznesu im. E.Kwiatkowskiego w Gdyni

Studia podyplomowe zintegrowane zarządzanie projektami w IT w Wyższej Szkole Administracji i Biznesu im.…

Social Media Manager - Wyższa Szkoła Administracji i Biznesu im. E.Kwiatkowskiego w Gdyni

Studia podyplomowe Social Media Manager w Wyższej Szkole Administracji i Biznesu im. Eugeniusza…
  • Strona główna
  • Polityka prywatności
  • Kierunki studiów
  • Praca i kariera
  • Gdzie studiować?
  • Nauka
  • Kontakt
Menu
  • Strona główna
  • Polityka prywatności
  • Kierunki studiów
  • Praca i kariera
  • Gdzie studiować?
  • Nauka
  • Kontakt
Menu
© Centrum EFEKTY | Wszelkie prawa zastrzeżone

Koszyk

  • Facebook
  • Twitter
  • WhatsApp
  • Telegram
  • Pinterest
  • LinkedIn
  • Tumblr
  • VKontakte
  • Mail
  • Copy link