Studia podyplomowe doradca ds. budowania marki osobistej w Wyższej Szkole Administracji i Biznesu im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Gdyni to zdobywanie usystematyzowanej wiedzy z obszaru profesjonalnego budowania wizerunku menadżera i specjalisty w otoczeniu biznesowym - wśród klientów, dostawców, współpracowników, przełożonych, podwładnych i innych partnerów w prowadzonej aktywności. Absolwenci są merytorycznie przygotowani do budowania marki osobistej jako wyznacznika jakości i wiarygodności, które przyczyniają się do rozwoju biznesów i przyciągania klientów siłą swojego imienia i nazwiska. Absolwenci tego kierunku z powodzeniem mogą pracować jako freelancerzy, właściciele biznesów, pracownicy agencji zatrudnienia, PR-owskich i marketingowych.
Studia podyplomowe Social Media Manager na "uczelni Kwiatkowskiego" skierowane są do:
Słuchacze dowiedzą się, m.in. jak zdefiniować markę osobistą, opracować strategie komunikowania. Nauczą się wykorzystywania narzędzia promocji on- i off-line, badania efektywności podjętych działań, jak pracować z klientem o różnym typie osobowości, stylu myślenia i działania, reagować w sytuacjach kryzysowych oraz przygotują własną markę osobistą. Wiedza przekazywana jest podczas warsztatów i ćwiczeń, w oparciu o studia przypadków i e-learning. Wykładowcami są doświadczeni praktycy na co dzień budujący marki osobiste.
Zajęcia obejmują 180 godzin dydaktycznych, realizowanych w soboty i niedziele w godzinach 9.00 – 17.30 (9 zjazdów w roku akademickim). Czas trwania studiów - dwa semestry.
Warunkiem przyjęcia na studia podyplomowe na Uczelni Kwiatkowskiego w Gdyni jest posiadanie studiów wyższych (ukończenie studiów licencjackich, inżynierskich lub magisterskich na dowolnym kierunku). O przyjęciu na studia podyplomowe decyduje kolejność zgłoszeń, rejestracja na studia (wypełnienie formularza on-line) i dokonanie opłaty rekrutacyjnej. Studia zostają uruchomione po zebraniu się minimalnej grupy.