Site logo

Exchange for Experience: Brand management

Budowanie marki jest dziś ważniejsze, niż kiedykolwiek wcześniej. Jeśli chcesz zgłębić swoją wiedzę z zakresu zarządzania marką i połknąć marketingowego bakcyla, mamy coś dla Ciebie!

Exchange for Experience to międzynarodowa konferencja dla studentów organizowana przez Niezależne Zrzeszenie Studentów SGH. Tegoroczna, XIV edycja, odbędzie się pod hasłem Brand management – Big opportunities, big challenges, modern solutions! Przy współpracy ze specjalistami z firm takich jak m.in. HP, P&G, Saatchi&Saatchi, Beneso i AgencjaMarketingowa.pl.

 

W trakcie trzydniowych, bezpłatnych warsztatów będziecie mieli okazję wziąd udział w szkoleniach, wykładach i case studies przeprowadzonych przez przedstawicieli znanych Wam marek i ekspertów z agencji marketingowych. To świetna okazja, żeby nabyć wyspecjalizowaną, konkretną wiedzę i sprawdzić, w jaki sposób można zastosować ją w praktyce!

Jak wziąć udział? Wystarczy wysłać swoje imię i nazwisko i tytuł warsztatu, w którym chcesz uczestniczyć na adres mailowy exchange4experience@gmail.com. Wciąż nie jesteś przekonany? Może przekonają Cię uczestnicy (film).

Ze względu na udział studentów z zagranicy, oficjalnym językiem warsztatów będzie angielski.

Szkolenia odbędą się w dniach 5-7 listopada 2014 roku w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Pełen harmonogram dostępny jest na stronie e4e.nzssgh.pl.

Koniec artykułu. Może sprawdzisz inne treści?

Kampanie bardziej skuteczne

Kampanie społeczne powinny odwoływać się do kategorii MY, ponieważ wtedy bardziej mobilizują do działania. Wskazywanie cech wspólnych oraz zrozumiałego celu wzbudza odpowiedzialność u odbiorców –

Czytaj więcej »

Ministerstwo o karierze akademickiej

Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego przekazało do konsultacji społecznych kolejną część założeń reformy szkolnictwa wyższego “Partnerstwo dla wiedzy – nowy model kariery akademickiej”. Zmiany proponowane

Czytaj więcej »
Portal Studia.pl wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia Ci pełnego dostępu do jego funkcjonalności i gromadzeniu danych analitycznych. View more
Akceptuję