Rozwijający się rynek B+R+I, złożoność procesów i aspektów wpływających na skuteczną komercjalizację technologii i innowacyjnych rozwiązań, generują potrzeby rynku pracy w kontekście rozwoju indywidualnych specjalistów oraz całych organizacji.
Coraz większa innowacyjność polskich firm wymaga coraz bardziej specjalistycznych kompetencji w obszarze komercjalizacji technologii i projektów B+R.
Kierunek „Komercjalizacja innowacji” skierowany jest m.in. do firm i pracowników, którzy starają się rozwijać w obszarze komercjalizacji technologii i innowacyjnych projektów.
Celem studiów jest wyposażenie studentów w praktyczne umiejętności, wiedzę i narzędzia z zakresu komercjalizacji technologii i innowacyjnych projektów.
Kandydaci zobligowani są do dostarczenia kompletu następujących dokumentów:
Studia trwają dwa semestry. Zajęcia odbywają się w trybie sobotnio-niedzielnym, dwa razy w miesiącu. Uczelnia zastrzega sobie prawo do niewielkich zmian w programie lub organizacji zjazdów. Uruchomienie kierunku jest uzależnione od liczby kandydatów. Harmonogram studiów przygotowany zostanie po zakończeniu procesu rekrutacji.