Studia podyplomowe e-marketing w Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej w Warszawie skierowane są do osób, które już pracują na stanowiskach związanych z e-marketingiem, bądź wiążą z nimi swoją przyszłość.
Przedstawienie najnowszej wiedzy oraz wykształcenie specjalistów, którzy będą wykorzystywać Internet do tworzenia wizerunku firmy w Internecie, prowadzenia sprzedaży oraz kontaktu z klientami, a także wykształcenie umiejętności formułowania strategii z zakresu marketingu internetowego.
Program pozwala także na wyspecjalizowanie się w wybranych dziedzinach marketingu internetowego.
Studia mają charakter przekrojowy, obejmujący szerokie spektrum zagadnień z zakresu marketingu internetowego. Wszystkie zagadnienia nauczane są od podstaw.
Studia trwają dwa semestry i obejmują 200 godziny zajęć prowadzonych przez wykładowców UTH oraz ekspertów zewnętrznych tj. specjalistów, mających duże doświadczenie praktyczne.
Zajęcia na studiach podyplomowych odbywają się w systemie zjazdów sobotnio – niedzielnych, co 2 tygodnie.
Studia podyplomowe e-marketing skierowane są do:
Kandydat na studia podyplomowe musi legitymować się wykształceniem wyższym - licencjackim, inżynierskim, magisterskim. Ponadto kandydaci zobowiązani są dokonać rejestracji w wewnętrznym systemie rekrutacyjnym (IRK) na stronie Centrum Studiów Podyplomowych w zakładce Rekrutacja on-line, dokonać opłaty rekrutacyjnej (200,00 PLN) oraz dostarczyć do Centrum Studiów Podyplomowych następujące dokumenty:
Ulica Jutrzenki 135, 02-231 Warsaw, Masovian Voivodeship, Poland