Studia podyplomowe E-marketing w praktyce, prowadzone w ramach Akademii Marketera przez Uczelnię Łazarskiego, posiadają najszerszy na rynku szkoleniowym zakres dotyczący działań internetowych, uwzględniając dodatkowo Multichannel i Omnichannel, efektywny e-commerce oraz bieżące trendy społecznościowe jak blogging i vlogging. Studia gwarantują także najlepszym studentom 5 miejsc stażowych w wybranych agencjach reklamowych z możliwością podjęcia stałej pracy.
Większość wykładowców to osoby piastujące kierownicze lub dyrektorskie stanowiska w agencjach interaktywnych oraz firmach SEO/SEM.
Studia skierowane są do:
Program umożliwia słuchaczom uzyskanie gruntownej i aktualnej wiedzy z zakresu szeroko pojętego e-marketingu, w tym w szczególności: wykorzystywania nowych mediów, realizacji projektów internetowych, prowadzenia kampanii online, mechanizmu, wykorzystania i analizy badań prowadzonych w sieci, planowania strategii i zarządzania marką, modeli biznesowych i nowoczesnych narzędzi do prowadzenie e- biznesu, e-commerce , social i marketingu zintegrowanego.
Główny nacisk położony został na zajęcia praktyczne i warsztatowe, które najlepiej przygotowują absolwentów do faktycznych i realnych zadań, zarówno w firmach klienckich, jak i agencjach reklamowych czy domach mediowych.
Kandydaci zobligowani są do dostarczenia kompletu następujących dokumentów:
Studia trwają dwa semestry. Zajęcia odbywają się w trybie sobotnio-niedzielnym, dwa razy w miesiącu. Uczelnia zastrzega sobie prawo do niewielkich zmian w programie lub organizacji zjazdów. Uruchomienie kierunku jest uzależnione od liczby kandydatów. Harmonogram studiów przygotowany zostanie po zakończeniu procesu rekrutacji.