Site logo

Zgłoś swoją pracę magiterską i wygraj!

Termin składania zgłoszeń do ogólnopolskiego konkursu na najlepszą pracę magisterską z zakresu marketingu internetowego został przedłużony.

W związku z długim terminem oczekiwania na zaświadczenia z dziekanatów IAB Polska i Szkoła Główna Handlowa w Warszawie zdecydowali się przedłużyć termin nadsyłania zgłoszeń do ogólnopolskiego konkursu na najlepszą pracę magisterską do dnia 31 sierpnia. Przedłużony również został okres, w którym zostały obronione prace magisterskie – od 1 stycznia 2007 r. do 24 lipca 2009 r.
Nagrodą za zdobycie I miejsca jest indeks na podyplomowe studia z Marketingu Internetowego w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie (bez konieczności uiszczenia opłaty za uczestnictwo w studiach), laptop i iPhone ufundowany przez firmę GoldenSubmarine. Laureaci II i III nagrody otrzymają iPody 4GB.
Zwycięzcy konkursu dostaną również możliwość odbycia miesięcznych płatnych praktyk w firmach ARBOinteractive oraz Artegence.
Zgłoszenie powinno zawierać: 2 płyty CD wraz z nagraną pracą dyplomową (przy czym imię i nazwisko autora, imię i nazwisko promotora oraz nazwa uczelni powinna zostać usunięta z pracy), wypełniony i podpisany przez autora formularz zgłoszenia do konkursu, podpisany przez autora pracy regulamin konkursu oraz dokument z uczelni wyższej potwierdzający uzyskanie pozytywnej oceny z obrony pracy dyplomowej.
Koniec artykułu. Może sprawdzisz inne treści?

Sprawdź inne artykuły, które mogą Cię zainteresować

Jak pracują studenci?

Jak nie kolokwium, to cała sesja. Nagłe i niezapowiedziane rezygnacje z “powodów osobistych”, wakacyjne wyjazdy w ostatniej chwili, nierzadko przerost ambicji. Albo rotacja pracowników tak

Czytaj więcej »

Praca w trakcie studiów

Studia powinny być przede wszystkim czasem przeznaczonym na edukację i rozwój osobisty. Jednak coraz więcej młodych ludzi w ich trakcie podejmuje pracę. Czy jest to

Czytaj więcej »
Portal Studia.pl wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia Ci pełnego dostępu do jego funkcjonalności i gromadzeniu danych analitycznych. View more
Akceptuję