Site logo

Zarządzanie i marketing w służbie zdrowia

Kiedyś wydawało się, że dziedziny te nie mają zbyt wiele wspólnego. Bo jak połączyć bezcenną ochronę zdrowia z racjonalnym zarządzaniem i marketingiem. Dziś, w czasach wysokiej konkurencji i bezproblemowej mobilności człowieka, sytuacja uległa radykalnej zmianie. Jak wszystkie inne instytucje, te działające w obszarze służby zdrowia potrzebują specjalistów, kórzy rozumiejąc specyfikę dziedziny będą umieli optymalnie nimi zarządzać. Zapotrzebowanie na tego typu specjalistów stwarza absolwentom duże możliwości zatrudnienia.    

Najczęściej wykładane przedmioty:

istota i metody zarządzania, zmiany w opiece zdrowotnej, strategie rozwoju zakładów opieki zdrowotnej, strategie marketingowe zakładów opieki zdrowotnej, rynek usług medycznych w Polsce, zarządzanie zasobami ludzkimi, public relations jako strategia komunikowania.   

Po studiach:

Absolwent jest przygotowany do podjęcia pracy na stanowiskach kierowniczych w zakładach ochrony zdrowia, szpitalach, instytucjach opieki zdrowotnej, przychodniach, zarówno publicznych, jak i niepublicznych oraz podejmowania własnej działalności gospodarczej w sektorze usług medycznych.  

Koniec artykułu. Może sprawdzisz inne treści?

Sprawdź inne artykuły, które mogą Cię zainteresować

Gdzie Walentynki są mniej ważne?

Święto zakochanych, gdzie obdarowujemy się milionami czerwonych róży i książek? Takie rzeczy w Katalonii, gdzie od Walentynek ważniejsze jest lokalne święto zakochanych – Dia de

Czytaj więcej »
Portal Studia.pl wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia Ci pełnego dostępu do jego funkcjonalności i gromadzeniu danych analitycznych. View more
Akceptuję