Co to jest zawód copywriter internetowy – co musisz wiedzieć. Na czym polega ta praca w branży content manager? Jakie trzeba mieć predyspozycje i przygotowanie? Jak wygląda kariera? Ile się zarabia? Kim jest copywriter internetowy? Czym się zajmuje? Zawód copywritera internetowego jest związany z tworzeniem tekstów reklamowych i promocyjnych dla potrzeb działalności online. Copywriterzy internetowi […]
Co to jest zawód e-marketer – co musisz wiedzieć. Na czym polega praca w branży e-marketer? Jak zdobyć kwalifikacje i uprawnienia do wykonywania tej profesji w Polsce? Jakie studia trzeba skończyć? Jakie trzeba mieć predyspozycje i przygotowanie? Jak wygląda kariera? Ile się zarabia? Czym jest stanowisko specjalisty e-marketingu? E-marketer to osoba zajmująca się promocją produktów […]
Co to jest zawód content manager – co musisz wiedzieć. Na czym polega praca w branży content manager? Jak zdobyć kwalifikacje i uprawnienia do wykonywania tej profesji w Polsce? Jakie studia trzeba skończyć? Jakie trzeba mieć predyspozycje i przygotowanie? Jak wygląda kariera? Ile się zarabia? Czym się zajmuje content manager? Zawód content manager polega na […]
Na czym polega praca e-copywritera? Kim jest content writer? Czy do wykonywania zawodu wystarczy mieć “lekkie pióro”? Jak zostać autorem treści promocyjnych? Czy studia polonistyczne dają odpowiednie kompetencje do tworzenia tekstów reklamowych? O swoich doświadczeniach zawodowych opowiada Ada Manikowska, copywriterka-freelancerka, absolwentka studiów marketingowo-medialnych na filologii polskiej w kaliskiej filii UAM. Jak wygląda praca w e-copywritingu? […]
Student w trakcie studiów posiądzie szeroką wiedzę z zakresu ekonomii i informatyki, programowania komputerów, oprogramowania systemowego, narzędziowego oraz użytkowego. Nie są to jednak typowe studia informatyczne. Absolwent staje się nie tylko specjalistą w dziedzinie rozwiązań informatycznych, duży nacisk kładzie się także na świadomość uwarunkowań ekonomicznych oraz umiejętność zastosowania analitycznego myślenia do rozwiązywania problemów ekonomicznych (zarówno […]
Obecnie na rynku pracy występuje wysokie zapotrzebowanie na specjalistów ds. implementownia najnowszych technologii w różnego rodzaju przedsiębiorstwach, instytucjach oraz organach administracji państwowej i terenowej. Od studenta profilu Informatyka w zarządzaniu wymagać będzie się umiejętności kreatywnego, ale także perspektywicznego myślenia pod kątem obranej strategii wdrażania i eksploatacji urządzeń i systemów informatycznych. Najczęściej wykładane przedmioty: projektowanie procesów, […]