Jeśli marzysz o karierze w agencji PR lub chciałbyś pracować z mediami, to wystartuj w konkursie „PRaktykuj za granicą”. Laureaci konkursu będą mieli szansę odbyć staże w renomowanych zagranicznych agencjach, takich jak: Fleishman-Hillard, Burson-Marsteller oraz LEWIS PR. Dodatkowo zwycięzca otrzyma nagrodę główną 2000 zł. Za przedsięwzięcie odopowiedzialny jest Instytut Monitorowania Mediów, któy po raz dziesiąty organizuje konkurs.
Nagrody:
I miejsce – płatny staż w Londynie w agencji Fleishman-Hillard, nagroda pieniężna wysokości 2000 zł netto, ufundowana przez Instytut Monitorowania Mediów
II miejsce – płatny staż w Brukseli w agencji Burson-Marsteller, bilety lotnicze ufundowane przez agencję Solski Burson-Marsteller
III miejsce – staż w Londynie w agencji LEWIS PR
Kalendarium:
1 lutego – 31 marca – nadsyłanie projektów prac konkursowych
kwiecień – ogłoszenie 15 najlepszych projektów, których autorzy przejdą do następnego etapu
początek maja – II etap: nadsyłanie pełnych strategii
koniec maja – III etap: siedmiu finalistów prezentuje się przed jury, ogłoszenie trójki zwycięzców, wręczenie nagród
czerwiec – wrzesień – studenci odbywają staże