Marketing Data On Laptop Screen

Digital Marketing – Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie

Kierunek Digital Marketing w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie możesz studiować na poziomie magisterskim w trybie niestacjonarnym. Studia II stopnia 3 semestry.

Studia na kierunku Digital Marketing w WSIiZ są płatne.

Jak wyglądają studia z Digital Marketingu w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie?

Studenci kierunku Digital Marketing we WSIiZ otrzymują wykształcenie z zakresu podstaw digital, content i influencer marketingu, prawa internetu, psychologii reklamy, autoprezentacji i wystąpień publicznych, a także zarządzania projektami marketingowymi.

Na studiach z Digital Marketingu we WSIiZ uzyskasz kompetencje w zakresie nowych technologii marketingowych, planowania i efektywność kampanii reklamowych, zarządzania projektami, kreatywności, umiejętności managerskich, analizy danych.

Studia magisterskie na Digital Marketingu we WSIiZ pozwolą ci zdobyć praktyczną wiedzę i tytuł magistra w trzy semestry. Jest to kierunek dający możliwość zdobycia branżowych certyfikatów za darmo. W trakcie studiów możesz zdobyć certyfikat DIMAQ® (DIgital MArketing Qualification), który umożliwi ci:

  • potwierdzenie posiadanej wiedzy i umiejętności w digital marketingu,
  • wyjątkowy dostęp do zamkniętej bazy wiedzy o marketingu cyfrowym,
  • możliwość dalszego rozwoju poprzez preferencyjne warunki uczestniczenia w branżowych wydarzeniach,
  • duży atut w kształtowaniu ścieżki rozwoju Twojej kariery,
  • wyróżnienie spomiędzy konkurencji – certyfikat ten jest rozpoznawalny i uznawany w branży i wśród marketerów.

Do egzaminu certyfikującego podchodzisz w pierwszym zamiejscowym Centrum

Program studiów – przykładowe przedmioty

  • Content Marketing,
  • Zarządzanie projektem marketingowym,
  • Psychologia reklamy

Praca po Digital Marketingu

Po ukończeniu studiów magisterskich na kierunku Digital Marketing we WSIiZ będziesz mieć możliwość podjęcia pracy jako Specjalista np:

  • Specjalista ds. social media,
  • E-commerce manager,
  • Specjalista SEO i Google Ads,
  • Specjalista ds. sprzedaży internetowej.