Studia na dziennikarstwie i komunikacji społecznej w DSW we Wrocławiu możesz studiować na poziomie licencjackim (6 semestrów), jak i magisterskich (4 semestry).
Specjalności licencjackie:
Dziennikarstwo mody i stylu,
Dziennikarstwo motoryzacyjne,
Dziennikarstwo sportowe i motoryzacyjne,
Influencer w mediach
Komunikacja wizerunkowa i reklama,
Social media i e-PR
Specjalności magisterskie:
Big Data, digital marketing and trendwatching,
Dziennikarz I menedżer w sporcie,
Media i marketing w branży motoryzacyjnej,
PR i rzecznik prasowy,
Promocja rynku health & fashion,
Public Relations,
Zarządzanie wizerunkiem i e-PR
Studia w trybie stacjonarnym i niestacjonarnym są płatne.
Jak wyglądają studia dziennikarskie i PR-owe w DSW we Wrocławiu?
Studia na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna mają charakter zarówno teoretyczny, jak i praktyczny. Zajęcia prowadzone są przez ekspertów z dziedziny mediów społecznościowych, PR i dziennikarstwa, co pozwala jak najbliżej przedstawić realia pracy.
W trakcie ćwiczeń wykorzystuje się drony, specjalistyczne oprogramowanie i nowoczesne technologie. Dodatkowym atutem jest fakt, że zajęcia odbywają się w studiu telewizyjnym, pracowniach multimedialnych, komputerowych i fotograficznych oraz w specjalistycznej pracowni motion capture i laboratorium dźwięku.
Kierunek otrzymał akredytację Polskiej Komisji Akredytacyjnej, co jest dowodem na bardzo wysokie standardy nauczania. W efekcie czego program otrzymał także nagrodę w konkursie Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na najlepszy kierunek studiów. W raporcie OECD został wymieniony jako wzorcowy przykład współpracy uczelni wyższej z otoczeniem biznesowym. Podczas zajęć przygotowujemy studentów do pracy w mediach, symulując faktyczne warunki ich funkcjonowania. Dodatkowo, wszystkie specjalności prowadzone na tym kierunku mają swój unikalny charakter.
Praca po kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna
Absolwent studiów na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna w DSW we Wrocławiu może liczyć na pracę w:
public relations jako specjalista lub rzecznik prasowy,
biurach prasowych, agencjach informacyjnych jako redaktor, reporter lub copywriter,
działach promocji i reklamy jako copywriter, specjalista ds. marketingu,
redakcjach telewizyjnych, radiowych, prasowych jako prezenter, reporter, komentator, sprawozdawca, redaktor lub fotograf,