Pracownia Projektowania Gier Komputerowych skierowana jest do osób zainteresowanych grami komputerowymi, grafiką komputerową, multimediami, nowoczesnymi technologiami i informatyką. Student zdobędzie podstawy tworzenia gier komputerowych ze szczególnym naciskiem na aspekty wizualne i będzie przygotowany do podjęcia pracy w zespole wdrażającym gry lub aplikacje
Program pracowni zawiera klasyczne elementy projektowania fabuły i mechaniki gier, (jak np concept art, storyboarding, character design) ale także nowoczesne obszary game designu, takie jak np. projektowanie menu (UI design), projektowanie animacji, projektowanie assetów, a pod koniec studiów nawet projektowanie całych leveli.
Dyplom zawiera wszystkie elementy potrzebne do wdrożenia demo gry, od definicji koncepcji gry, aż do etapu prototypowania w docelowym silniku gry. Tematyka projektu dyplomowego może obejmować różne zagadnienia szeroko game designu – zarówno 2d, 3d jak i doświadczenia AR, VR oraz MR. Wszystkie kroki prowadzące do realizacji prototypu Dyplomant opisuje w pracy pisemnej. Student zobowiązany jest również do przedstawienia aneksu zrealizowanego w pracowniach artystycznych. Obrona pracy dyplomowej odbywa się w wyznaczonym terminie w obecności komisji dyplomowej.
W ramach promocji najlepszych studentów organizujemy pokazy i prezentacje w postaci wystaw, zarówno na terenie Uczelni (ekspozycja stała na ścianach pracowni, wystawa końcoworoczna), w internecie oraz w zaprzyjaźnionych Obiektach Kultury.
Pracownie główne mogą pełnić rolę pracowni dodatkowych, realizujących podstawy wybranego obszaru projektowania
Dowiedz się więcej o kierunku Wzornictwo I stopnia https://wsus.pl/wzornictwo/
Dowiedz się więcej o kierunku Wzornictwo II stopnia https://wsus.pl/wzornictwo-magister/
Dowiedz się więcej o kierunku Architektura https://wsus.pl/architektura-wnetrz-licencja