Site logo

Digital Marketing, czyli praktyczna przyszłość

Każdego dnia do sieci pojawiają się są niezliczone ilości danych, które przetwarza równie niezliczona liczba ludzi. Badania wskazują, że czas jaki użytkownicy spędzają online dwukrotnie się wydłużył, w porównaniu do minionej dekady. Konsumenci sięgają po Internet w poszukiwaniu niemalże wszystkie, od informacji po robienie zakupów. Przynajmniej część tych informacji jest doskonałym źródłem wiedzy o potrzebach użytkowników względem rynku. Dlatego właśnie efektywna komunikacja z użytkownikami w Internecie jest tak ważna i w oparciu o te dane, powinno się realizować działania marketingowe.

 

Więcej o specjalizacji Digital Marketing na Akademii Koźmińskiego w Warszawie tutaj!

 

Digital Marketing określony, jako marketing cyfrowy wykorzystuje wszystkie rodzaje mediów cyfrowych, które funkcjonuje w Internecie, łącznie z radiem, TV i urządzeniami mobilnymi. Najlepiej wie o tym profesor Grzegorz Mazurek, spiritus movens specjalizacji Digital Marketing w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie:
Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak budować strategie e-marketingowe, tworzyć strony internetowe, sklepy internetowe, korzystać z narzędzi Google lub Facebook, tworzyć grafikę i obrazowanie wideo, wykorzystywać sztuczną inteligencję w biznesie lub jakie modele biznesowe będą najlepsze dla danej organizacji on-line – jest to program dla Ciebie. Dzięki specjalizacji Digital Marketing szybko zbudujesz karierę w nowoczesnym, cyfrowym świecie – mówi Mazurek.

 

O specjalizacji
Digital Marketing to nowa, innowacyjna specjalizacja w dziedzinie zarządzania, prowadzona w języku angielskim. Innowacyjny program, prowadzony przez świetnych specjalistów i uznanych profesorów z osiągnięciami w e-biznesie. Studia mają na celu wykształcenie nowoczesnego menedżera marketingu, który:
– Wie, jak Internet może zmienić nie tylko marketing, ale także całą organizację i wie, jak skutecznie wdrożyć taką zmianę
– Rozumie, jak nowoczesne technologie, tj. media społecznościowe, telefonia komórkowa, sztuczna inteligencja czy automatyzacja, zmieniają funkcjonowanie firmy
– Będzie w stanie skutecznie stworzyć strategię, plan i zadania związane z marketingiem internetowym (w tym social media marketing)
– Doskonale zna i potrafi wykorzystać narzędzia związane z promocją on-line (np. Facebook Ads, Google Adwords, systemy automatyzacji marketingu czy systemy e-mail marketingu)
– Wie jak założyć i prowadzić sklep internetowy, rozumie możliwości wynikające z wykorzystania modeli biznesowych online (np. crowdsourcing, współdzielenie gospodarki, model freemium itp.)
– Doskonale zna analitykę internetową, może korzystać z narzędzi takich jak Google Analytics, Brand24, Sotrender i wielu innych

Przede wszystkim praktyczne umiejętności
Partnerami badań są uznane marki z cyfrowego świata, w tym: Accenture, Sotrender, Brand24, Salesmanago, które oferują studentom m.in.:
– staże,
– programy certyfikacji,
– bezpłatny dostęp do narzędzi internetowych,
– wykłady gościnne oraz spotkania z praktykami.

Program specjalności składa się z wielu podstawowych przedmiotów (ponad 800 godzin dydaktycznych), realizowanych w formie interaktywnych warsztatów, seminariów, ćwiczeń, laboratoriów komputerowych i wykładów. Zajęcia prowadzone są przez wyjątkowych wykładowców i wysokiej klasy specjalistów e-marketingu z ogromnym doświadczeniem w e-marketingu i e-biznesie.

Specjalizacja jest wyjątkowo skupiona na praktycznym aspekcie nauki. Studenci mają bezpośredni kontakt z firmami z sektora nowych technologii, uczestniczą w zajęciach z praktykami oraz realizują projekty z zakresu e-marketingu i e-biznesu dla konkretnych firm.n Absolwent specjalności Digital Marketing zyska ogromny zakres kompetencji i umiejętności pozwalających na szybkie budowanie kariery praktycznie w każdej firmie.Warto także nadmienić, że studenci są zachęcani do skorzystania z sześciomiesięcznego pobytu w jednej z 200 renomowanych uczelni z całego świata w ramach programu wymiany międzynarodowej.

 

Możliwości zawodowe po digital marketingu na Akademii Koźmińskiego


Absolwent specjalizacji digital marketingu w języku angielskim, może pracować w tradycyjnych firmach traktujące Internet i marketing internetowy wyłącznie jako przedłużenie swoich działań promocyjnych lub sprzedażowych.Zdobyte umiejętności pomogą mu w przekształcaniu firm pragnących skorzystać z nowych możliwości oferowanych przez Internet w pozyskiwaniu klientów, współpracy z obecnymi klientami oraz w ogólnej transformacji modelu biznesowego tzw. “cyfrowa transformacja”.

Absolwenci nastawieni wyłącznie na rynek internetowy, śmiało mogą aplikować do firm które chcą wzmocnić swoją pozycję na rynku wirtualnym i jeszcze bardziej wykorzystać zalety i potencjał środowiska cyfrowego w swojej działalności, na przykład:
– firmy konsultingowe,
– agencje interaktywne,
– agencje mediów społecznościowych świadczące usługi internetowe dla innych firm.
– firmy z sektora nowych technologii
– startupy i wszelkie nowe przedsięwzięcia biznesowe.

Zapotrzebowanie na nowych pracowników sukcesywnie wzrasta, natomiast według przeglądu wynagrodzeń portalu wynagrodzenia.pl, specjaliści ds. marketingu internetowego mogą liczyć na pensję między 3500, a 5600 złotych. W zależności od doświadczenia pracownika i regionu, płace mogą rosnąć. Najbardziej doświadczeni mogą liczyć nawet na kilkanaście tysięcy złotych miesięcznie!
Więcej o specjalizacji Digital Marketing na Akademii Koźmińskiego w Warszawie tutaj!

 

Więcej o specjalizacji Digital Marketing na Akademii Koźmińskiego w Warszawie tutaj!

 

Koniec artykułu. Może sprawdzisz inne treści?

Sprawdź inne artykuły, które mogą Cię zainteresować

Portal Studia.pl wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia Ci pełnego dostępu do jego funkcjonalności i gromadzeniu danych analitycznych. View more
Akceptuję