Każdego dnia do sieci pojawiają się są niezliczone ilości danych, które przetwarza równie niezliczona liczba ludzi. Badania wskazują, że czas jaki użytkownicy spędzają online dwukrotnie się wydłużył, w porównaniu do minionej dekady. Konsumenci sięgają po Internet w poszukiwaniu niemalże wszystkie, od informacji po robienie zakupów. Przynajmniej część tych informacji jest doskonałym źródłem wiedzy o potrzebach użytkowników względem rynku. Dlatego właśnie efektywna komunikacja z użytkownikami w Internecie jest tak ważna i w oparciu o te dane, powinno się realizować działania marketingowe.
Więcej o specjalizacji Digital Marketing na Akademii Koźmińskiego w Warszawie tutaj!
– Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak budować strategie e-marketingowe, tworzyć strony internetowe, sklepy internetowe, korzystać z narzędzi Google lub Facebook, tworzyć grafikę i obrazowanie wideo, wykorzystywać sztuczną inteligencję w biznesie lub jakie modele biznesowe będą najlepsze dla danej organizacji on-line – jest to program dla Ciebie. Dzięki specjalizacji Digital Marketing szybko zbudujesz karierę w nowoczesnym, cyfrowym świecie – mówi Mazurek.
O specjalizacji
Digital Marketing to nowa, innowacyjna specjalizacja w dziedzinie zarządzania, prowadzona w języku angielskim. Innowacyjny program, prowadzony przez świetnych specjalistów i uznanych profesorów z osiągnięciami w e-biznesie. Studia mają na celu wykształcenie nowoczesnego menedżera marketingu, który:
– Wie, jak Internet może zmienić nie tylko marketing, ale także całą organizację i wie, jak skutecznie wdrożyć taką zmianę
– Rozumie, jak nowoczesne technologie, tj. media społecznościowe, telefonia komórkowa, sztuczna inteligencja czy automatyzacja, zmieniają funkcjonowanie firmy
– Będzie w stanie skutecznie stworzyć strategię, plan i zadania związane z marketingiem internetowym (w tym social media marketing)
– Doskonale zna i potrafi wykorzystać narzędzia związane z promocją on-line (np. Facebook Ads, Google Adwords, systemy automatyzacji marketingu czy systemy e-mail marketingu)
– Wie jak założyć i prowadzić sklep internetowy, rozumie możliwości wynikające z wykorzystania modeli biznesowych online (np. crowdsourcing, współdzielenie gospodarki, model freemium itp.)
– Doskonale zna analitykę internetową, może korzystać z narzędzi takich jak Google Analytics, Brand24, Sotrender i wielu innych
Przede wszystkim praktyczne umiejętności
Partnerami badań są uznane marki z cyfrowego świata, w tym: Accenture, Sotrender, Brand24, Salesmanago, które oferują studentom m.in.:
– staże,
– programy certyfikacji,
– bezpłatny dostęp do narzędzi internetowych,
– wykłady gościnne oraz spotkania z praktykami.
Program specjalności składa się z wielu podstawowych przedmiotów (ponad 800 godzin dydaktycznych), realizowanych w formie interaktywnych warsztatów, seminariów, ćwiczeń, laboratoriów komputerowych i wykładów. Zajęcia prowadzone są przez wyjątkowych wykładowców i wysokiej klasy specjalistów e-marketingu z ogromnym doświadczeniem w e-marketingu i e-biznesie.
Specjalizacja jest wyjątkowo skupiona na praktycznym aspekcie nauki. Studenci mają bezpośredni kontakt z firmami z sektora nowych technologii, uczestniczą w zajęciach z praktykami oraz realizują projekty z zakresu e-marketingu i e-biznesu dla konkretnych firm.n Absolwent specjalności Digital Marketing zyska ogromny zakres kompetencji i umiejętności pozwalających na szybkie budowanie kariery praktycznie w każdej firmie.Warto także nadmienić, że studenci są zachęcani do skorzystania z sześciomiesięcznego pobytu w jednej z 200 renomowanych uczelni z całego świata w ramach programu wymiany międzynarodowej.
Możliwości zawodowe po digital marketingu na Akademii Koźmińskiego
Absolwent specjalizacji digital marketingu w języku angielskim, może pracować w tradycyjnych firmach traktujące Internet i marketing internetowy wyłącznie jako przedłużenie swoich działań promocyjnych lub sprzedażowych.Zdobyte umiejętności pomogą mu w przekształcaniu firm pragnących skorzystać z nowych możliwości oferowanych przez Internet w pozyskiwaniu klientów, współpracy z obecnymi klientami oraz w ogólnej transformacji modelu biznesowego tzw. “cyfrowa transformacja”.
Absolwenci nastawieni wyłącznie na rynek internetowy, śmiało mogą aplikować do firm które chcą wzmocnić swoją pozycję na rynku wirtualnym i jeszcze bardziej wykorzystać zalety i potencjał środowiska cyfrowego w swojej działalności, na przykład:
– firmy konsultingowe,
– agencje interaktywne,
– agencje mediów społecznościowych świadczące usługi internetowe dla innych firm.
– firmy z sektora nowych technologii
– startupy i wszelkie nowe przedsięwzięcia biznesowe.
Zapotrzebowanie na nowych pracowników sukcesywnie wzrasta, natomiast według przeglądu wynagrodzeń portalu wynagrodzenia.pl, specjaliści ds. marketingu internetowego mogą liczyć na pensję między 3500, a 5600 złotych. W zależności od doświadczenia pracownika i regionu, płace mogą rosnąć. Najbardziej doświadczeni mogą liczyć nawet na kilkanaście tysięcy złotych miesięcznie!
Więcej o specjalizacji Digital Marketing na Akademii Koźmińskiego w Warszawie tutaj!